به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، تیر ۱۰، ۱۳۹۷

بیست‌ و‌هفتمین سالروز قتل دکتر شاپور بختیار و سروش کتیبه

نهضت مقاومت ملی ايران
بنیانگذار دکتر شاپور بختیار

دعوت به مراسم ششم اوت ٢٠١۸
به مناسبت
بیست‌ و‌هفتمین سالروز قتل دکتر شاپور بختیار و سروش کتیبه
بیست ‌و هفت سال پیش، در ششم اوت ۱۹۹۱، گماشتگان فرستاده شده از سوی دستگاه رهبری و حکومتی جمهوری اسلامی، دکتر شاپور بختیار، آخرین نخست‌ وزیر نظام مشروطه‌ ی ایران،  ادامه دهنده‌ ی ثابت قدم راه مصدق و اصولی ‌ترین و استوارترین مخالف نظام جمهوری اسلامی، بنیانگذار و رهبر نهضت مقاومت ملی ایران و دستیار وفادارش سروش کتیبه را کشتند.  
بدین مناسبت، امسال نیز، به دعوت نهضت مقاومت ملی ایران روز دوشنبه ۱۵ مردادماه ۱۳۹۷ برابر با ۶ اوت  ۲۰۱۸، اعضای خانواده، آشنایان، یاران، هواداران و دیگر هموطنان شاپور بختیار برای گرامی ‌داشت یاد او بر مزار وی و سروش کتیبه گرد خواهند ‌آمد.
نهضت مقاومت ملی ایران بدین‌ وسیله از کلیه ی هموطنان گرامی، ایرانیان دموکرات و خواهان ایرانی رهایی یافته از بند اسارت حاکمیت مذهبی، آزاد و مستقل، برای حضور در این مراسم دعوت می ‌نماید.
در این مراسم که از ساعت چهار (۴) تا پنج ‌و‌ سی دقیقه (۵:۳۰) بعد از ظهر برگذار می شود پس از سرود ای ایران و قرائت پیام ها، ابتدا یک سخنران میهمان و سپس یکی از اعضاء شورای نهضت مقاومت ملی ایران سخنان خود را به ‌سمع حاضران خواهند رساند. مراسم با پخش سرود نهضت مقاومت ملی ایران پایان می یابد.
ایران هرگز نخواهد مرد
۹ تیرماه ۱۳۹۷
۳۰ ژوئیه ۲۰۱۸
نهضت مقاومت ملی ایران 

نشانی گورستان مون‌‌‌پارناس
Cimetière de Montparnasse
3, Boulevard Edgar Quinet,
75014 Paris