به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۹۸

پلیس قبرس به دنبال قاتل زنجیره‌ای زنان مهاجر؛

یک زن ایرانی هم در میان قربانیان است
تعدادی از ماموران ویژه در قبرس در جستجوی چمدانی هستند که معتقدند بقایای یکی از قربانیان در آن است. پلیس قبرس در حال رسیدگی به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای زنان مهاجر در آن کشور است که یکی از قربانیان ان یک زن ایرانی است.

نیروهای پلیس از روز جمعه ۶ اردیبهشت جستجو در دو دریاچه در نزدیکی پایتخت این کشور را برای یافتن بقایای اجساد هفت قربانی این قاتل زنجیره ای آغاز کردند.

این مرد ۳۵ ساله از طریق یک سایت دوست‌یابی با زنان و دختران قرار می‌گذاشت و قربانیان خود را از این طریق انتخاب می کرد. گفته می‌شود زنان قربانی، مهاجرانی از کشورهای فیلیپین، افغانستان، سوریه و بنگلادش بودند و یک زن ایرانی نیز در میان آنها بوده است.

تاکنون اجساد ۳ زن فیلیپینی که برای کار خانه‌داری به قبرس رفته بودند، پیدا شده است. نخستین جسد از مقتولان توسط یک گردشگر آلمانی کشف شد. این گردشگر در حال عکس‌ گرفتن از چاه ۱۵۰ متری یک معدن متوجه بقایای جسدی شد که بر اثر بارندگی بیرون آمده بود. آخرین جسد نیز روز پنجشنبه با اعترافات متهم در چاهی در نزدیکی نیکوزیا کشف شد.

تمامی قربانیان سال گذشته میلادی ناپدید شده بودند. این، قاتل، نخستین قاتل زنجیره ای قبرس است و قتل‌های او این کشور را در بهت فرو برده است.

صدای آمریکا