به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، فروردین ۰۵، ۱۳۹۳

صدور مجوز روزنامه محمدرضا عارف

روزنامه «امید ایرانیان» مجوز انتشار گرفت

روزنامه «امید ایرانیان» با صاحب امتیازی محمد رضا عارف از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات ایران، مجوز انتشار گرفت. 

محمدرضا عارف نامزد اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری گذشته ایران بود که در دوره رقابت‌ها، به سود حسن روحانی رئیس جمهوری کنونی، کنار رفت. او همچنین معاون اول دولت محمد خاتمی رئیس جمهوری اسبق ایران بود. 



علیرضا خامیسان، مشاور رسانه‌ای عارف، در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا، با تایید خبر صدور مجوز روزنامه امید ایرانیان به صاحب امتیازی محمدرضا عارف گفت: «در نیمه دوم بهمن ماه ۹۲ هیات نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار روزنامه «امید ایرانیان» را به صاحب امتیازی محمدرضا عارف صادر کرد.» 


وی درباره زمان انتشار این روزنامه نیز گفت: از آن‌جا که روزنامه امید ایراینان اهمیت خاصی برای مخاطبین خود قائل است در صدد است ابتدا از طریق برخی ابزار‌ها همچون نظرسنجی به این مهم دست پیدا کند که انتظار مردم از یک روزنامه چیست؟ تا با جمع بندی که توسط دست اندرکاران این رسانه می‌شود روزنامه‌ای منتشر کند که نیاز اکثریت نسبی مردم را تامین کند. 

خامسیان با تاکید بر این‌که «رویکرد اصلی روزنامه امید ایرانیان توجه به جامعه مدنی است» خاطرنشان کرد: «تلاش دست اندرکاران روزنامه امید ایرانیان این است که با همفکری اساتید علوم ارتباطات، روزنامه‌نگاران برجسته و کار‌شناسان امور رسانه‌ای، روزنامه‌ای را منتشر کند که خلاء رسانه‌ای که صدای ملت ایران باشد را پر کند هر چند کار بسیار سختی است.»