به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، اسفند ۱۱، ۱۳۹۲

شکیلا فرشته بانو (مادر)

شکیلا  

فرشته بانو (مادر)

باز مادرم

من و صدا کن ... صدا کن ... صدا کن ...


فرشته بانو

همیشه بَرام دُعا کن



فرشته بانو (مادر)

http://www.youtube.com/watch?v=2qxOAAk5y9k




ناز ِ مُژگون ِ قشنگت
مِهربون ای مادرِ من
آیه ی مِهر و مُحبت
خوب ِمن ، تاج ِسر ِمن ...

نَغمه ی لالاییِ تو
هَمدمِ شب های من بود
گَرمیِ آغوشِ اَمنت
بهترین مَأوایِ من بود ...

باز مادرم
من و صدا کن ... صدا کن ... صدا کن ...
فرشته بانو
همیشه بَرام دُعا کن ...

چین ِگیسوی سِپیدت
مو به مو ، اَبریشَمینه
عطر ِتن پوشت هنوزم
خوش ترین عطر ِ زمینه ...

خون ِدل خوردی شب و روز
پیله تا پَروانگی رو
روی چشمونم میذارم
تو صبور ِخانگی رو ...

بِستر ِآرامشی تو
واپَسین پَناه و سَنگر
من هنوز مُحتاج ِعشقم
عشق ِ بی مَرز ِتو مادر ...

نَغمه ی لالاییِ تو
هَمدمِ شب های من بود
گَرمیِ آغوشِ اَمنت
بهترین مَأوایِ من بود ...

باز مادرم
من و صدا کن ... صدا کن ... صدا کن ...
فرشته بانو
همیشه بَرام دُعا کن