به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، دی ۳۰، ۱۳۹۰

قیمت دلار ۱۸۰۰ تومان شد

دستگیری دلار فروش ها در تهران شروع شد


دلار در حال حاضر در خیابان‌ها با نرخ ۱۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد درحالی که صرافان با اعلام قاچاق بودن ارز آزاد و امکان پلمپ صرافی، از خرید و فروش ارز دست نگاه داشتند و معامله نمی‌کنند.
به گزارش ایسنا، در حالی که نرخ ارز ممنوعه و قاچاق هم‌چنان در حال افزایش است و خرید و فروش در سطح شهر صورت می‌گیرد، قیمت سکه و طلا هم تغییر کرده است.
در حالی که سکه طرح قدیم به ۸۰۰ هزار تومان رسیده بود، نرخ آن کاهش یافت و بار دیگر به ۷۸۵ هزار تومان، سکه طرح جدید از ۸۰۰ هزار تومان به ۷۷۵ هزار تومان، نیم سکه از ۳۹۰ به ۳۸۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۹۵ به ۱۹۷ هزار تومان رسید و سکه گرمی نیز از ۹۴ تا ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
همچنین در صرافی های خیابانی یا همان دست‌فروشی‌ها نیز دلار۱۸۰۰ تومان و یورو۲۲۵۰ تومان رد و بدل می‌شود.
بر این اساس نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار که ساعاتی پیش به ۷۵ هزار تومان رسیده بود، اکنون با ۷۴ هزار تومان معامله می‌شود.

دستگیری دلار فروش ها در تهران شروع شد

روز گذشته در خیابان فردوسی و جلوی دهانه بازار تهران، کسانی که دلار می فروختند توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند. با این بگیر و ببند، عملا دلار که حدود 1800 تومان در نوسان است، به جمع اقلامی اضافه شد که حضورش در خیابان و دست به دست شدنش ممنوع است!
علاوه بر ماموران رسمی و لباس به تن انتظامی، سربازان امام زمان هم در سبزه میدان، خیابان منوچهری، پاساژ افشار، حافظ و میدان فردوسی درپی شکار فروشندگان دلار بصورت قاچاق بودند.
با تبدیل دلار به قاچاق و دستگیری کسانی که آن را روی دست می فروشند، باید در انتظار بالاتر رفتن قیمت دلار در بازار سیاه بود.