به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۴۰۰

پدر بابک خرمدین به قتل داماد و دخترش هم اعتراف کرد

پدر و مادر بابک خرمدین 
 سرپرست دادسرای جنایی تهران: «پدر بابک خرمدین درخصوص نحوه قتل دختر و داماد خود هم گفته است آنها را نیز با همین روش به قتل رسانده و سپس برای رهایی از اجساد آنها را تکه تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.»

***
حوادث رکنا: پدر بابک خرمدین پس از 3 روز به قتل فجیع دختر و دامادش در سال 97 اعتراف کرد.

پدر بابک خرمدین که درپرونده قتل فجیع پسرش دستگیر شده بود بعد از 3 روز پرده از 2 جنایت دیگر برداشت و به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، سرپرست دادسرای جنایی تهران: پدر بابک خرمدین در تازه‌ترین اعترافات خود گفته در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد آنها را تکه‌تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

چند روز پیش بود که جسد تکه‌تکه شده بابک خرمدین کارگردان سینما در حوالی منزل پدری‌اش در شهرک اکباتان تهران کشف شد و پدرش به قتل او اعتراف کرد.

اعتراف پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادشان
سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: پدر و مادر خرمدین به قتل داماد و دختر خودشان هم اعتراف کردند.

قاضی محمد شهریاری گفت: پدر و مادر خرمدین در اعتراف‌شان اظهار کردند که داماد خانواده خرمدین در سال ۱۳۹۰ و دختر خانواده در سال ۱۳۹۷ را به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله، به قتل رساندند.

وی در پاسخ به این سوال که انگیزه قتل این افراد چه بوده است، گفت: قاتلین در اعتراف گفتند که بچه‌ها معتاد بودند و موادمخدر مصرف می‌کردند که البته تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

قاضی شهریاری با بیان اینکه در سال ۱۳۹۰ درخصوص داماد این خانواده اعلام مفقودی شده بود، تصریح کرد: روانپزشک گفته که قاتلین سالم هستند.

به گفته سرپرست دادسرای جنایی تهران تحقیقات در خصوص این متهمان همچنان ادامه دارد.

در روز ۲۷ اردیبهشت ماه از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش به قتل رسیده بود.


به گزارش بی بی سی سرپرست دادسرای جنایی تهران می‌گوید "قاتلین در اعتراف گفتند که "بچه‌ها معتاد بودند و مواد مصرف می کردند".

دادسرا اعلام کرده است که تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

خبر قتل فجیع بابک خرمدین با واکنش‌ گسترده‌ای در میان افکار عمومی مواجه شد.

علاوه بر این، انتشار فیلمی گفته می‌شود از دوربین آسانسور محل زندگی‌ آنها ضبط شده واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. بنابر گزارش‌ها در این ویدیو، پدر و مادر آقای خرمدین در حال انتقال جسد مثله شده هستند که در چند کیسه و کیف جاسازی شده است.

پدر آقای بابک خرمدین پیشتر در جریان اقرار نزد پلیس، به جز اختلاف نظر با پسرش به موضوع مجرد بودن او اشاره کرده بود.

بابک خرمدین فیلمی به نام "سوگنامه‌ای برای یاشار" ساخته بود که در مراسمی نمایش این فیلم و گفت‌وگو با سازندگانش، پدرآقای خرمدین هم برای صحبت با حاضران به روی صحنه رفت. بنا به گزارشی که وبسایت "سینماما" نوشته است، پدر آقای خرم‌دین در صحبت‌های آن روز خود از حضور ۶۹ ماهه‌اش در مناطق جنگی با عراق صحبت کرده است و این که دو بار شیمیایی شده است.

گویا نیوز