به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، خرداد ۱۳، ۱۳۸۹

 فیلم «برای ندا» به کارگردانی آنتونی توماس
  این فیلم هفتاد و هفت دقیقه‌ای مستند، تصویرگر زندگی «ندا آقا سلطان» زن جوان ایرانی است که در بیست ژوئن سال گذشته در یک تجمع مسالمت‌آمیز در پی رفتار خشونت بار رژیم جمهوری اسلامی به ضرب گلوله یک شبه نظامی در امیر آباد تهران به شهادت رسید. اینجا کلیک کنید
موج جدید دستگیری ها
هرانا: به گزارش دانشجو نیوز، در آستانه ی سالگرد انتخابات موج جدیدی از دستگیری ها به راه افتاده است.
                             حمیدرضا مسیبیان،        احمد محمد نیا،              اشکان مسیبیان
و فرهاد فتحی از جمله فعالین دانشجویی هستند که ظرف یک هفته ی گذشته بازداشت شده اند.
رهانا: روز ۱۰ خرداد ماه ۸۹ نیروهای امنیتی شهر قزوین فرهاد فتحی دبیر تشکل اصلاح طلب دانشگاه بین المللی قزوین را در این شهر دستگیر و با دستنبد و چشم بند به مکان نامعلومی منتقل کردند.

 فرهاد فتحی هنگامی دستگیر می شود که پس از خروج از دانشگاه مامورین امنیتی که در حال تعقیب وی بودند. هنگامی که وی به مغازه ای در نزدیکی منزل مسکونی اش وارد می شود به داخل مغازه هجوم برده و وی را به مکان نامعلوی منتقل می کنند.

به گزارش دانشجو نیوز، یکی از اتهامات وی انتشار بیانیه در حمایت از یکی از اساتید بازداشت شده این دانشگاه به نام دکتر حسن رئیسیان و اقدام جهت جمع آوری امضا برای آزادی وی عنوان شده است.


بيانيه سازمان سوسياليست های ايران
درباره حمله کماندوهای دولت نژادپرست و اشغالگر اسرائيل
به ناوگان امدادرسانان بين المللی حامل کمک برای مردم غزه
سازمان سوسياليست های ايران حمله کماندوهای دولت نژادپرست و اشغالگر اسرائيل به ناوگان امدادرسانان بين المللی حامل کمک برای مردم غزه که در مغايرت کامل با تمام قوانين بين المللی است را شديدأ محکوم می نمايد.
ما سوسياليست های مصدقی، "کاروان امداد رسانان بين المللی" ، که به ابتکار یک سازمان غیر دولتی ترکیه و شرکت بيش از ٦٠٠ تن از شهروندان صلح طلب از کشورهای مختلف ــ بخاطر جلب توجه مردم جهان به وضعيت ناهنجار حاکم بر نوار غزه که دراثرمحاصره اقتصادی آن سرزمين توسط نيروهای نظامی اسرائيل بوجود آمده ــ ، تشکیل و درآبهای دريای مديترانه عازم غزه شده بود را بسيار مثبت و افشاگر، ارزيابی کرده و پشتيبانی خود را از آن آکسيون سياسی اعلام می داريم.
هيئت اجرائی سازمان سوسياليست های ايران
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱٣٨۹ - ۲ ژوئن ۲۰۱۰