به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۹

       اطلاعيه احمد منتظری
گزارش تهاجم نيروهای لباس شخصی به دفتر آيت الله منتظری، و پلمب دفتر
روز يکشنبه ۲۳/۳/۱۳۸۹ نيروهای مهاجم به دفاتر آيات عظام منتظری(ره) و صانعی (دامت برکاته) حمله نمودند.
اين تهاجم که از ساعت ۱۶ به بهانه حضور حجةالاسلام مهدی کروبی در قم آغاز شده بود تا پاسی از شب با شکستن شيشه های دفاتر آنان و سر دادن شعار ادامه داشت، در نهايت به تسخير دفاتر و تخريب اموال آنها در ساعت ۴ بامداد روز دوشنبه اول ماه رجب منجر شد. مهاجمين از هيچ گونه اهانتی دريغ نکردند.
لازم به ذکر است اين تهاجمات در پی احضارها و تهديدهای مکرر اينجانب احمد منتظری توسط اداره اطلاعات و دادگاه ويژه روحانيت قم مبنی بر بستن دفتر آيت الله العظمی منتظری (ره) و ندادن شهريه ايشان به طلاب صورت گرفت.
نکته جالب در اين ميان حضور و سکوت نيروهای انتظامی و گارد ويژه و هماهنگی کامل بين آنها و نيروهای لباس شخصی بود. در طی اين حمله کليه اموال دفتر تخريب و عکس های معظم له پاره و مورد اهانت قرار گرفت.
شيشه ها، صندلی ها، و حتی تلويزيون دفتر را شکسته اند، پرده ها را کنده اند و با آويزان شدن از پنکه های سقفی و لگد کردن جاروبرقی آنها را خراب کرده اند.
به دنبال اين تهاجمات، در صبح روز دوشنبه ۲۴/۳/۱۳۸۹ حدود ۱۵ نفر از نيروهای اطلاعات با حکم دادگاه ويژه روحانيت در محل دفتر آيت الله العظمی منتظری (ره) حضور يافته و نسبت به بازرسی و توقيف اموال تخريب شده و پلمب دفتر اقدام نمودند و به اين شکل قلم تاييد بر تمام اعمال خرابکارانه نيروهای مهاجم کشيدند. اين در حالی است که از نيروهای امنيتی انتظار می رفت نيروهای خودسر را کنترل نمايند و امنيت را به منطقه برگردانند. اما متاسفانه حتی يکی از اوباش دستگير نشدند.
۱۳۸۹/۳/۲۴
احمد منتظری
حدود ۴۰۰ تن از بازداشت شدگان ۲۲ خرداد، به اوین منتقل شدند
کلمه: حدود ۴۰۰ تن از زنان و مردان بازداشت شده در ۲۲ خرداد، امروز به قرنطینه های زندان اوین منتقل شدند.
به گزارش کلمه منابع آگاه از زندان اوین گزارش دادند که تا این لحظه بیش از ۳۰۰ نفر از بازداشت شدگان روز شنبه تهران به قرنطینه زندان اوین انتقال یافته اند.
به دلیل تعدد نهادهای امنیتی و انتظامی و نظامی که روز گذشته در خیابانهای تهران اقدام به دستگیری افراد کرده اند این آمار آمار قطعی نبوده و فقط شامل کسانی است که به بازداشتگاه اوین انتقال یافته اند.
همچنین تعدادی اتوبوس نیز زنان بازداشت شده را به قرنطینه بند زنان انتقال داده اند که از تعداد انها نیز خبری در دست نیست اما با توجه به تعداد اتوبوسها به نظر می رسد زنان بازداشت شده در اوین حدود ۱۰۰ نفر باشند.

حمله نیروهای سازماندهی شده به مهدی کروبی و آیت الله صانعی
در پی حضور مهدی کروبی در بیت آیت الله صانعی در قم، نیروهای سازمان یافته خانه را محاصره کردند.
این نیروهای سازمان یافته در پی سفر امروز مهدی کروبی به قم، که برای شرکت در مراسم ختمی به این شهر سفر کرده بود و پس از آن برای دیدار از آقای صانعی در بیت ایشان حضور پیدا کردن، با محاصره بیت این مرجع تقلید به شعار دادن علیه کروبی و آیت الله صانعی دست زدند.                                  
سخنران این تجمع که با بلندگو سخنرانی می‌کرد، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی را «امام» و «نائب امام زمان» و آیت‌لله صانعی، مرجع شیعه را «نانجیب» و سید حسن خمینی را «فرزند ناخلف» سید احمد خمینی خواند.