به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، خرداد ۱۹، ۱۳۸۹


ماه پیشانو جان، ماه پیشانو



کاریکاتور: نیک آهنگ کوثر

افتتاح اولین بانک «زنانه» در مشهد
بانک ملی برای اولین بار شعبه‌ای از این بانک را در مشهد افتتاح کرد که کارکنان زن فقط به زنان خدمات بانکی ارائه می‌دهند و پلیس زن نیز حفاظت از آن را برعهده دارد.
واحد مرکزی خبر: روز دوشنبه 17 خرداد با اعلام گشایش شعبه بانک ملی بانوان با نام شعبه فاطمیه در مشهد به نقل از مدیرعامل بانک ملی ایران نوشت که این بانک «تلاشی برای گسترش فرهنگ عفاف و افزایش امنیت برای حضور بانوان مسلمان ایرانی در جامعه» است. دکتر محمودرضا خاوری با اعلام این طرح به عنوان «بزرگترین طرح ابداعی»، ویژگی برجسته آن را «زن بودن همه کارکنان و مشتریان آن» دانست و اعلام کرد که حفاظت و امنیت آن نیز برعهده کلانتری بانوان مشهد است.
آيت‌الله سيداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، هم روز دوشنبه در مراسم آغاز کار این شعبه بانک ملی گفت که این بانک برای ايجاد «مصونيت برای يک زن در فضای کار» به وجود آمده است.
خبرگزاری رویترز امروز با اعلام این خبر گفت که چنین خدماتی احتمالا در خانواده‌های مذهبی‌تر ایران که مخالف مخلوط‌شدن مرد و زن در داخل جامعه هستند جاذبه دارد و به زنان امکان می‌دهد تا بدون رویارویی با مردان نامحرم به مدیریت امور مالی بپردازند.
 شاهكار فتوشاپي يكي از روزنامه هاي داخلي
 در شلوار پوشاندن سربازان زن كره اي آن هم زير دامن!