به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۹۱

رهبر کره ‌شمالی برای اولین بار ازدواج کرد
تلویزون کره شمالی ساعاتی پیش تایید کرد که "کیم جونگ اون" رهبر 29 ساله این کشور ازدواج کرده است.
اخیرا کیم جونگ اون در ملاقات‌های عمومی خود همراه زنی دیده می‌شد که سرویسهای اطلاعاتی کره جنوبی از وی به عنوان همسر وی یاد کردند.
اما دولت کره شمالی و رسانه‌های این کشور در این زمینه سکوت کرده بودند.
براساس این گزارش، ساعاتی پیش تلویزیون دولتی کره شمالی تایید کرد که کیم جونگ اون برای اولین بار ازدواج کرده است و نام همسر وی "ری سول جو" است.
تلویزیون کره شمالی در گزارش خود گفته است؛ کیم و همسرش به اتفاق یکدیگر در مراسم بازدید از یک پارک در پیونگ یانگ حضور یافته اند.
این درحالیست که پیش از این نام این زن "هیون سونگ وول" اعلام شده بود.
"هیون سونگ وول" رهبر گروه موزیک الکترونیک "بوچونوبو" است که از محبوبیت مردمی ویژه ای برخوردار است و برخی از آهنگ‌های وی نظیر "سربازان"، "من عاشق پیونگ یانگ هستم" و "ما سرباز حزب هستیم" در زمان انتشار در رده نخست آهنگ‌های پرفروش قرار داشتند.
به گفته سرویس اطلاعاتی کره‌جنوبی، هیون سونگ وول و کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی یک دهه پیش پس از بازگشت کیم جونگ اون از تحصیلات در شهر برن با یکدیگر آشنا شدند. این درحالی بود که کیم جونگ ایل که در ماه دسامبر درگذشت ظاهرا به پسرش دستور داده بوده تا به این رابطه عاشقانه خاتمه دهد.
یک مقام اطلاعاتی کره‌جنوبی به روزنامه "جون آنگ دیلی" گفت: این دو از دوران نوجوانی همدیگر را می‌شناختند و شایعه رابطه عاشقانه میان این دو در میان مقامات کره شمالی پیچیده بود.
گفته می‌شود این خواننده زن که در سال 2005 به اوج شهرت رسید متاهل است و با یک افسر ارتش کره‌شمالی ازدواج کرده و از وی نیز یک فرزند دارد.
اطلاعاتی درباره محل فعلی همسر این خواننده و کودک وی در دست نیست.
براساس این گزارش، اوایل سال جاری هیون سونگ وول در مراسمی در روز جهانی زن در پیونگ یانگ برنامه‌ای اجرا کرد.