به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، مهر ۱۹، ۱۳۹۷

زهرا سعیدی: اعتراضات کامیون‌داران شنیده شود

کامیون‌داران نمی‌توانند هزینه سفره زندگی‌شان را تامین کنند
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئول مستقیم رسیدگی به امور کامیون‌داران در دولت کیست؟ اعتراضات کامیون‌داران به هیچ وجه سیاسی نبوده و صرفا صنفی است.

به گزارش ایسنا، زهرا سعیدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین مساله‌ی کشور ما که می‌توانست پایه اقتصادی باشد، بحث کامیون‌داران است. نزدیک ۲۰ روز است که اعتراضات صنفی خود را مطرح می‌کنند و به هیچ وجه اعتراضات‌شان سیاسی نبوده است، اعتراضات صنفی خود را بارها به زبان‌های مختلف با نامه و مکاتبه و مراوده بیان کردند. بنده در ۵۰ جلسه برای حل مشکلات کامیون‌داران حضور یافتم اما سر راه این افراد بسته می‌شود و کسی به فکر حل مشکلات آنان نیست.

وی افزود: مسئول مستقیم رسیدگی به امور کامیون‌داران در دولت کیست؟ وزارت خانه های مختلف مثل صنعت، معدن، تجارت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و وزارت کشور مسئولیت ها را به هم سوق می‌دهند و از پاسخگویی سر باز می‌زنند.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پوپولیستی حرف نمی‌زند، تصریح کرد: کامیون‌داران نمی‌توانند هزینه سفره زندگی‌اشان را تامین کنند و  چیزی که برایشان قابل قبول نیست هزینه سبد کامیون‌هایشان است که نمی‌توانند تامین کنند. خواهش من این است که دردشان شنیده شود، چرا که کامیون‌داران نقش خود را برای انقلاب ایفا کرده‌اند و اعتراض آنها به هیچ وجه سیاسی نیست و به ترامپ و ترامپ‌ها رو نمی‌دهند. درخواست من از دولت این است که یک نفر مسئول مستقیم برای کامیون‌داران بگذارد که همین یک نفر پاسخگو باشد.