به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، آذر ۱۴، ۱۳۹۷

تجربه همسفری با "آنگلا مرکل" در یک پرواز تجاری عادی!

"قدرتمندترین زن جهان" یک فرد عادی است
آگوستین آگوئرو، مرد همسفر مرکل در این پرواز ۱۳ ساعته که صدراعظم آلمان را به نشست گروه ۲۰ در آرژانتین رساند، در کنار او نشسته بود. این مسافر ۲۸ ساله به خبرگزاری آلمان گفت، انتظار نداشته "قدرتمندترین زن جهان" یک فرد عادی باشد.

مردی که در یک پرواز تجاری در کنار آنگلا مرکل نشسته بود، نظر خود را درباره برخورد با صدراعظم آلمان اظهار کرد. آنگلا مرکل به دلیل نقص فنی هواپیمای دولتی ناچار شد با پرواز دیگری خود را به آرژانتین برساند.

به گزارش دویچه وله، نقص فنی هواپیمای نظامی آلمان که بنا بود مرکل با آن به آرژانتین برود، باعث شد تا او با پروازی تجاری و از طریق مادرید به نشست گروه ۲۰ برسد.

در این سفر مردی که از مادرید به بوئنوس آیرس می‌رفت، هنگامی که خود را همسفر آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و همراهانش یافت، بسیار غافلگیر شد.

آگوستین آگوئرو، مرد همسفر مرکل در این پرواز ۱۳ ساعته که صدراعظم آلمان را به نشست گروه ۲۰ در آرژانتین رساند، در کنار او نشسته بود.

آگوئرو تصویر خود را که در کنار مرکل نشسته بود، در توییترش منتشر کرد.

این مسافر ۲۸ ساله به خبرگزاری آلمان گفت، انتظار نداشته "قدرتمندترین زن جهان" یک فرد عادی باشد. آگوئرو در این باره گفت: او ماست خورد، کتاب خواند و کمی خوابید. هیچ درخواست خاصی نداشت.

به گفته همسفر مرکل، او یک ساعت قبل از فرود هواپیما به کابین خلبان رفت و با کارکنان این پرواز عکس یادگاری گرفت. آگوئرو گفت: جرات نکردم با او صحبت کنم، اما او چند بار به من نگاه کرد و لبخند زد. او خیلی آرام بود.

برگرفته از فرارو