به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۹۲

در پستخانه هپلی 52 
 ویژه انتخابات انتصابی

یکی از اصلاح طلبان رادیکال که امروز صبح خواب مانده بود و فرصت نکرده بود در برنامه بامدادی بی بی سی شرکت کند گفت:
- مشکل اولیه ما اینه که اصول طلبان و اصلاح طلبان قاطی شده اند و الان بیش از 90 درسد اصلاح طلبان با اصول طلبان یکی هستند چون می خواهند نظام حفظ بشود.
هپلی: فکر می کنید این یک قدم به جلوست؟ 



یکی می مرد ز درد بینوایی
ولی رهبر می گفت بچه می خواهی؟

آخرین خبرهای انتخاباتی
خوانندگان گرامی پس از داغ شدن بازار انتخابات و شیرتوشیر شدن آن که منجر به تفاسیر خلق الساعه بسیاری و بافتن تخیلات فراوانی شد ناگهان با رد صلاحیت دو نازپروده تنعم جمهوری اسلامی همه ی این تفاسیر و تخیلات دود شد و به هوا رفت.
خبرنگار هپلی کوشش کرد در این راستا به آخرین خبرها دست یابد از آن جمله نظر یک مفسر اسلامی را در این مورد جویا شد وی گفت اختلاف بین رفسنجانی و خامنه ای اساسیه بدین معنا که رفسنجانی خواستار ایرانی به سبک توالت فرنگی است درحالیکه رهبر می گوید مستراح اسلامی با فرهنگ ما هماهنگی دارد و نباید به غرب فرصت داد که با این قبیل تغییرات هجمه ی فرهنگی کند و ناپاکی را در این کشور رواج بدهد.
یکی از اصلاح طلبان رادیکال که امروز صبح خواب مانده بود و فرصت نکرده بود در برنامه بامدادی بی بی سی شرکت کند گفت:
- مشکل اولیه ما اینه که اصول طلبان و اصلاح طلبان قاطی شده اند و الان بیش از 90 درسد اصلاح طلبان با اصول طلبان یکی هستند چون می خواهند نظام حفظ بشود.
هپلی: فکر می کنید این یک قدم به جلوست ؟
- بله حتماً ترقی کرده ایم، قبلا انتخاب ما بین بد و بدتر بود در حالیکه الان بین نکبت و نکبت تر است 
- خوب چرا خاتمی نامنویسی نکرد؟ او که با دلبری گفته بود: آیا ميتوانم خودم را راضی کنم که کاندیدا شوم؟ به نظر شما چرا نتوانست خود را راضی کند؟
- خاتمی چوب شجاعتش رو می خوره. متأسفانه رهبر موافق نبود وگرنه از هیچ فداکاری مضایقه نداره.
- جداً؟
- دفعه پیش گفت ما رای نمی دهیم ولی در حقیقت کار چریکی کرد و زد به کوه و کمر و رفت دماوند و یواشکی آنجا رای داد که متاسفانه فهمیدند و جلوی مبارزه اش را گرفتند وگرنه تا به حال ایران را آزاد کرده بود. الان هم فکر و ذکرش این است که اگر ایندفعه تحریم کنند کجا رای بدهد که نتوانند مچش را بگیرند.
- واقعا حق دارید باید به او لقب قطاب یزد دارد

در بیت رهبری 
هپلی توسط یکی از محرمان به اخبار دست اولی از بیت رهبری دست پیدا کرده که گزارش کامل توسط آیت الله گلپایگانی محرم اسرار و رئیس دفتر ایشان از طریق آروغ به بیرون درزکرده است.
مقام معظم : خوب اوضاع پس از رد صلاحیت از چه قرار است؟
- عرض شود که می گن سردار رضایی بدجوری افسرده شده و انگشت شستش را می میمکه و رفته بخلوت کسی موفق بدیدارش نشده. و اما کمپانی امیر هوشنگ احمدی هم... 
- کمپانی دیگه چیه ؟
- اینجا نوشته کمپانی امیر احمدی 
- ها کمپین امیر احمدی!
- این مرتیکه هم نوبره ها !؟ ما خودی ها را راه نمی دهیم، یکی دوتا دفعه برای ما تو ینگه دنیا پادویی کرده حالا اومده که میخوام رئیس جمهور شم. روی سنگ پای قزوین را هم سفید کرده... صد رحمت به زنهایی که میخواهند رئیس جمهور بشوند.
- اینها رو ولشون کن اینها نخودی هستن و ول معطلن از گنده هاشون بگو
- منافقین اعلامیه داده اندکه ما با هوشمندی و با شرکت انقلابی خود و ارسال پیام برای خامنه ای توانستیم با تحریک حسادت رهبر دو بهمزنی تاریخی بکنیم .
- از رفیقمون رفسی چه خبر؟
- مشغول نوشتن یک پیام به ستاد انتخاباتی است که اینجور که خبرداده اند خیلی تشکر کرده که ازش یک مجسمه اخلاق ساختند که بخواب هم نمی دیده و با وجودی که در قتل های زنجیره ای دست داشته و باوجودی که علیه بازرگان و سحابی توطئه کرده و با وجود این که جنگ عراق را چند سال طول داده، ازش مظلومی ساختند که اگر ما هم سقوط بکنیم همه ایشان را حلوا حلوا خواهند کرد.
- البته اصلاح طلبها هم کلک تازه ای زده بودند و بیشتر اسم هاشمی را بکار می بردند و از به کار بردن اسم رفسنجانی پرهیز می کردند که شاید مردم گذشته رفسنجانی را فراموش کنند . این کلک ممکنه موثر واقع بشه. آخه دکترگارپوزیان هم همینجوری سیاه کردند، یادتان هست که یک دفعه گفته بود که او رفسنجانی را می شناخته و بهرمانی را نمی شناخته و به این ترتیب بوده که اغفال شده. خیلی ها هم تبلیغ می کردند که این رفسنجانی دیگر آن رفسنجانی سابق نیست. یاد شریف امامی بخیر که می گفت من شریف امامی سابق نیستم . 
- به هر صورت رفسی مارمولکیه. من ازش ایمن نبودم ، الحمدلله دندانش کشیده شده. حالا هم خوابیده پارس می کنه که بی بی سی و صدای آمریکا پخش کنند.
- من شنیدم وقتی به او خبر رساندند که صلاحیتش رد شده و دیده که کلکش نگرفته خیلی منقلب شده و سه بار گفته سبحان الله سبحان الله سبحان الله بعد گفته به تخم اسب حضرت عباس! 
- حالا از احمدی خودمان چه خبر داری ؟
- با مشایی آمده بودند دستبوس که گفتم رهبر دل درد دارد و الان ملاقات نمی شود و با شعار گل اومد بهار اومد من از تو دورم، مشایعتشان کردم که بفهمند پشتیبانی و اینها خبری نیست.
- از مقامات خارجه چه خبر ؟
- وزیر خارجه آمریکا آقای جان کری گفته انتخابات اینجوری درست نیست. ما هم پیغام دادیم که تا حالا فکر می کردیم که فقط کری، نگو کور هم هستی.
- انگلیس چی ؟
- یک دیپلمات انگلیسی که نخواست نامش فاش بشه گفته ما سعی خودمان را در مورد رفسنجانی کردیم و آمار تکان دهنده ای برای محبوبیت او جعل کردیم ولی نشد . ولی اشکال نداره یک مثل شیرین فارسی هست که می گوید این خر نشد خر دیگه !
- ما هم گفتیم اولاً خر خودتی، بعد هم اینکه تا وقتی مقام معظم رهبری هستند خرسواری در انحصار ایشان است. اینها پررواند اگر یک سرنخ بهشان بدهی تا ته می روند و سرنگونی حتمیه. تا وقتی توهم و تخیلات برای اصلاح رژیم هست هستیم و از این ستون به آن ستون هم فرج است. حالا اگر مردم اصلاحات می خواهند خود رهبر اصلاحات می کند. مگر شاه انقلاب سفید نکرد ما هم بلدیم. صبر کنید ببینید.
منبع: ایران لیبرال