به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۹۲

سرلشگر حسن فیروزآبادی: 

"درود بر شورای نگهبان با استقامت" 


"در صورت تهدید، ایران قتلگاه متجاوزان می‌شود"

رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: ما از شورای محترم نگهبان متشکریم که ملت ایران را شادمان کرد. 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،   سرلشگر حسن فیروزآبادی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ضمن گرامیداشت ولادت حضرت علی(ع) و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر مصداق واقعی جهاد،‌ فتح ارزشها و فتح‌الفتوح قرآن کریم است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "راه امام(ره) شاخصه دارد"، گفت: ولایت فقیه و شورای نگهبان دو یادگار مهم امام برای حرکت در صراط مستقیم اسلام ناب و انقلاب است. درود بر شورای نگهبان با استقامت. ما از همه اعضای شورای نگهبان متشکریم که ملت ایران را شاد کردند.
فیروزآبادی با تاکید بر هوشمند در مقابل توطئه‌های دشمنان افزود: پیروزی زمانی محقق می‌شود که از حیله دشمنان غافل نباشیم و این نیازمند یادآوری ضرورت آمادگی و تقویت نیروهای مسلح است. هرکس از دشمن غفلت کند با حیله او از خواب بیدار می‌شود. 19 ماه از بزرگترین انقلاب قرن نگذشته بود که جنگی فراگیر تحمیل شد اما می‌توان ایستادگی ملت ایران را حماسه بزرگ در مقابل تجاوز استکبار دانست.

رییس ستادکل نیروهای مسلح، پیروی از ولایت فقیه، توکل به خدا،‌ رهبری امام، حضور یکپارچه مردم و حذف لیبرال‌ها‌،‌ اتحاد ارتش‌، سپاه و بسیج و روحیه شهادت‌طلبی، خلاقیت و ابتکار را رمز پیروزی در آزادسازی خرمشهر عنوان کرد.
وی با بیان اینکه "نقش امام یک نقش بی‌بدیل در بسیج مردم بود"، گفت: اشتباه سازشکاران کجاست؟ بازگشت از انقلاب مگر دست کسی است که بخواهند بر سر آن معامله کنند؟ امام فرمود این آمریکاست که باید درست شود. ایران امروز تبدیل به الگو شده است. ایستادگی ملت ما موجب شد تا همه در برابر آمریکا بایستند و شیخک‌ها و شاخک‌ها هیچ‌کاره باشند.

فیروزآبادی با بیان اینکه "شرکت در انتخابات تضمین امنیت ملی و قدرت بازدارندگی است"، خاطرنشان کرد: نماد حماسه سیاسی، انتخابات است و هر رای بیشتر مثل یک سرباز بیشتر در میدان جنگ است.
رییس ستادکل نیروهای مسلح همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران همواره آماده از دفاع کیان سرزمین ایران است.
فیروزآبادی با شعار «زنده باد امام خامنه‌ای عزیز» و «سلامت و شاد باد مردم عزیز ایران» به سخنان خود پایان داد.