به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، خرداد ۰۳، ۱۳۹۲

علی اکبر ولایتی،  کاندیدای ریاست جمهوری
اعضای ائتلاف پیشرفت به نفع کسی کناره گیری نمی کنند 
اعضای ائتلاف از راست به چپ: قالیباف ، حداد عادل و ولایتی 

  عضو  ائتلاف برای پیشرفت در پاسخ به این سئوال که آیا به نفع کسی کناره گیری می کنید، گفت: به هیچ وجه ؛ ما همچنان هر سه نفر تا آخر ادامه می دهیم و در
نهایت تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی باید به صحنه انتخابات به عنوان کاندیدای نهایی وارد شود. 

علی اکبر ولایتی در حاشیه همایش بیداری اسلامی افق های آینده و انتخابات 92 که در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران در حال برگذاری است در جمع خبرنگاران در خصوص تبلیغات انتخاباتی اش گفت: مطابق قانون از روزی که کاندیداها مجاز به تبلیغات هستند بحث تبلیغات را آغاز می کنیم.

وی افزود: با توجه به فرصتی که رسانه ملی در اختیار کاندیداها قرار داده است فرصت کافی برای تبلیغات وجود دارد و نیازی به هزینه زیاد نیست.

عضو ائتلاف در پاسخ به این سئوال که احتمال انصراف شما از کاندیداتوری ریاست جمهوری چقدر وجود دارد، افزود: به هیچ وجه این امکان وجود ندارد و ان شاء الله تا آخر می مانیم و منتظر آرای ملت هستیم.

وی افزود: هر کسی که در انتخابات پیروز شود مسلما حمایت اکثریت ملت را به دنبال دارد و مردم همه به سابقه برنامه و شخصیت کاندیداها توجه می کنند و توانایی آنان را برای حل مشکلات ارزیابی می کنند.

ولایتی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا ستاد ائتلاف برای پیشرفت تعطیل شده است، گفت: ما سه نفر همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهیم . (مهر)