به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، خرداد ۰۱، ۱۳۹۲

اسفندیار رحیم مشایی: 
رد صلاحیت خود را ظلم می دانم 

مشایی گفت: من رد صلاحیت خود را ظلم می دانم و حل آن را از طریق رهبری پیگیر خواهم بود.
اسفندیار رحیم مشایی رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و کاندیدای رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که واکنش شما در قبال رد صلاحیت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چیست، گفت: من پیش از این درباره این مسئله صحبت کرده ام. من رد صلاحیت خود را ظلم می دانم و حل آن را از طریق  رهبری پیگیر خواهم بود.
وی افزود: انشالله از این طریق این مشکل حل خواهد شد.
این کاندیدای رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: البته من خودم هنوز خبر رد صلاحیت خود را نشنیده ام، اما برخی از دوستان به من اطلاع داده اند که تلویزیون اسم من را جزو کاندیداهای تایید صلاحیت شده ذکر نکرده است.
مشایی درباره این که چگونه با رهبری در این‌باره رایزنی حواهید کرد، اظهار داشت: در حال فکر کردن به این مساله هستم و بزودی در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.

واکنش احمدی نژاد
احمدی نژاد  با اشاره به ردصلاحیت اسفندیار رحیم مشایی از سوی شورای نگهبان با بیان این‌که معتقدم در کشوری که ولایت فقیه 

وجود دارد، حق مظلوم در این سطح پایمال نمی‌شود و با وجود ایشان، مشکلی پیش نخواهد آمد، گفت: من از طریق ایشان تا لحظه 

آخر این موضوع را تعقیب می‌کنم.


به گزارش ایسنا، محموداحمدی‌نژاد در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به مساله انتخابات گفت: بنده آقای مشایی را معرفی کردم و ایشان را می‌شناسم. ایشان فردی صالح و مفید برای کشور هستند و معتقدم که دارای توانمندی هستند. ایشان مظلوم واقع شدند، ولی معتقدم در کشوری که ولایت فقیه وجود دارد حق مظلوم آن هم در این سطح پایمال نمی‌شود.
وی افزود: به نظرم با وجود رهبری مشکلی پیش نخواهد آمد ومن از طریق ایشان تا لحظه آخر این موضوع را پیگیری و تعقبیب می‌کنم و امیدوارم مشکل حل شود و مشکلی نخواهد بود.
وی ادامه داد: از دوستان و عزیزانی که علاقه‌مند هستند به بنده و آقای مشایی، از آنها می‌خواهم که صبور باشند، حوصله کنند با وجود رهبری مشکلی پیش نمی‌آید و ان شاءالله این مشکل حل می‌شود.