به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۹۳

مخالفت رهبری با عیادت خاتمی از وی دربیمارستان

به گزارش سحام، سایت اصول‌گرای الف که متعلق به احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ست، اطلاع داده که رهبری اجازه ملاقات با سید محمد خاتمی را صادر نکرده است.
«محمدعلی ابطحی» از درخواست سیدمحمدخاتمی رئیس جمهور اسبق، برای حضور در بیمارستان وعیادت از رهبری وعدم اجازه به وی برای چنین ملاقاتی سخن گفته است.
سیدمهدی دزفولی، روزنامه نگار درصفحه ی شخصی اش در گوگل پلاس نوشت:«امروز (یک شنبه) برای مصاحبه درباره ی دوران اصلاحات و مابعدآن رفته بودیم پیش آقای محمدعلی ابطحی. از هر دری بحث شد، ازجمله عمل جراحی رهبری و نامه ی آقای خاتمی خطاب به حضرت آقا.

یکی از دوستان سوال کرد که چرا آقای خاتمی نرفتند برای عیادت رهبری واساساً چنین تمایل و درخواستی مطرح شده ازطرف آقای خاتمی؟
آقای ابطحی هم پاسخ دادند که ظاهراً آقای خاتمی با بیت تماس گرفتند ودرخواست وقت ملاقات کردند واعضای بیت درپاسخ گفتند اگر رهبری اجازه ی دیدار را دادند، با شما تماس گرفته می شود.

اما خبری از اجازه و تایید دیدار داده نشده است. من هم سوال کردم چرا با جناب آقای هاشمی و حاج سیدحسن خمینی نرفتند که گفتند ممکن بوده رهبری اجازه ی ورود و ملاقات ندهند و برای همین همراه آن دو بزرگوار نرفتند!»
این درحالی‌ست که مجمع روحانیون مبارز نامه ای را خطاب به رهبر ایران نوشت و درآن نامه آرزوی سلامتی عاجل برای رهبرایران را کرد.
به نظر می رسد این نامه که با امضاء سید محمدخاتمی (به عنوان دبیرکل مجمع روحانیون مبارز) برای خامنه ای  ارسال شده، پس ازعدم پاسخ وی به درخواست ملاقات خاتمی نگاشته شده باشد.