به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، مهر ۰۷، ۱۳۹۳

ترانه عليدوستي براي نخستين بار در يك سريال

آخرين باري كه ترانه عليدوستي را در فيلمي روي پرده سينما ديديم، چندي پيش در فيلم آقاي محمودي و بانو، ساخته روح‌الله حجازي بود. ع
ليدوستي كه در نوجواني با بازي در «من ترانه پانزده سال دارم» بسيار درخشيد، تا به امروز توانسته كارنامه مقبولي در سينما براي خود دست و پا كند.
اما اين روزها قرار است يك اثر متفاوت را به كارنامه‌اش اضافه كند. ترانه عليدوستي همراه با شهاب حسيني، و مصطفي زماني به جمع بازيگران سريال «شهرزاد» به كارگرداني حسن فتحي پيوستند.

اين سه بازيگر به تازگي با دستاندركاران اين مجموعه كه براي شبكه نمايش خانگي توليد مي‌شود، قرارداد بستند تا به زودي جلوي دوربين بروند. از اين جمع ترانه عليدوستي براي نخستين بار است در يك سريال حضور پيدا مي‌كند و البته نخستين همكاري‌اش با فتحي به شمار مي‌رود.
شهاب حسيني پيش از اين در سريال «مدار صفر درجه» و مصطفي زماني در فيلم «كيفر» با فتحي همكاري كرده بودند. انتخاب بازيگران «شهرزاد» كه يك سريال عاشقانه است، همچنان ادامه دارد و طبق برنامه‌ريزي انجام شده تصويربرداري آن نيمه دوم مهرماه در تهران آغاز مي‌شود.

 در خلاصه داستان اين سريال آمده است: در تندباد حادثه «عشق» نخستين قرباني است. تهران 1332 سيد محمد امامي (تهيه‌كننده) و سيد هادي رضوي و محمد امامي سرمايه‌گذران اين سريال 26 قسمتي هستند.

«شهرزاد» سومين محصول تصويرگسترپاسارگاد است كه پيش از اين سريال موفق «شاهگوش» را توليد كرده و اين روزها در آستانه تصويربرداري «ابله» كمال تبريزي است.