به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، فروردین ۱۸، ۱۳۹۵

زنده یاد ارحام صدر در تاتر «من میخوام»، (یوتیوب)

 عزت‌الله انتظامي: پس از «ارحام‌صدر» كسي نتوانست جاي او را بگيرد 

عزت‌الله انتظامي گفت: 
رضا ارحام صدر يكي از بزرگ‌ترين كمدين‌هاي ايران بود كه كارش با همه تفاوت داشت.
پس از ارحام كسي نتوانست جايش را بگيرد، وقتي كه از كار كنار كشيد خيلي از اصفهاني‌ها آمدند تا كار او را انجام بدهند اما نشد و هيچ‌كس كلاس آن را پيدا نكرد.
ارحام صدر در بخشی از بازی در تاتر من میخوام 


عزت‌الله انتظامي: پس از «ارحام‌صدر» كسي نتوانست جاي او را بگيرد 

عزت‌الله انتظامي گفت: رضا ارحام صدر يكي از بزرگ‌ترين كمدين‌هاي ايران بود كه كارش با همه تفاوت داشت. آقاي بازيگر سينماي ايران در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درپي درگذشت ارحام‌صدر گفت: پس از ارحام كسي نتوانست جايش را بگيرد، وقتي كه از كار كنار كشيد خيلي از اصفهاني‌ها آمدند تا كار او را انجام بدهند اما نشد و هيچ‌كس كلاس آن را پيدا نكرد. او باسواد بود و علاوه بر لهجه اصفهاني تكنيك و سبك خاصي در اجرا داشت و هميشه مسايل نويي از خود ارايه مي‌كرد.

وي ادامه داد: من از سال 1324 با او آشنا بودم و هرموقع او تهران مي‌آمد يا من اصفهان مي‌رفتم همديگر را مي‌ديديم و اين اواخر هم هنگامي كه مجيد در اصفهان كنسرت داشت، آمد روي سن و براي حاضران صحبت‌هاي خوبي كرد. انتظامي افزود: علاوه بر بازي خوبي كه اين بازيگر از خود ارايه مي‌كرد، آنچه كه بسيار برايم جالب بود نوع كاراكتري و كمدي خاصي بود كه از خود ارايه مي‌داد، به طوري كه در حين اجرا تمام بدنش حركت داشت و فيلم‌هاي برجسته زيادي هم بازي كرد كه اين ويژگي در آن‌ها هم ديده مي‌شد.

اين بازيگر نيز از كارهاي خيريه ارحام صدر ياد كرد و گفت: يكي از دلمشغولي‌هاي اصلي ارحام انجام كارهاي خير بود كه از همان زمان جواني تا روزهاي آخر عمرش ادامه داشت.