به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، اسفند ۰۷، ۱۳۹۸

۷۰۰ طلبه چینی در قم که بیشترین آمار مرگ و میر دراثر کرونا را دارد، چکار میکنند؟

در قم مرکز کرونای ایران ۷۰۰ طلبه چینی درس میخوانند. جایی که بالاترین آمار مرگ و میر را دارد. چرا باید چین ۷۰۰ نفر برای تحصیل به قم بفرستد؟ آیا حکومت چین که کمونیست و ضد دین است، این ۷۰۰ نفر را برای قرب به خدا و فراگیری مذهب تشیع و انتقال آن به داخل چین به قم فرستاده یا مقاصد دیگری در کار است؟ مشخص است که حضور این ویروس مدتها مخفی نگه داشته شده است و امروز ایران دومین کشور به لحاظ تلفات و مردم ایران بی‌حفاظ‌ترین در مقابل این ویروس هستند. این یک عمل مجرمانه است و مسئولیت این عمل مجرمانه بر عهده شخص خامنه‌ای است.

آمار این بیماری هم از مردم پنهان میشود. به‌گواه پزشکان، کتمان چندماههٔ ویروس و بی‌خبری مردم، اصلی‌ترین عامل انتشار ویروس مرگبار بود. هیچ مرجعی پاسخگو نیست و به راحتی میگویند به ما گفته شده که آمار ندهیم. نماینده قم میگوید تاکنون ۵۰ نفر در قم به دلیل کرونا فوت کرده اند و روزانه ده نفر می میرند و این ویروس با یک جهش ناگهانی افراد بیشتری را درگیر کرد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که این بیماری را اطلاع رسانی کرد خودش آلوده شد. دو پزشک در قم به همین دلیل فوت کردند. رحمت اله حافظی پزشک عضو دوره چهارم شورای شهر تهران در توییتی از تلفات ۵۳ نفر در قم بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد! اما معاون وزیر بهداشت میگوید اگر آمار نصف یا ثلث این باشد من استعفا میدهم. به راحتی دروغ می گویند.

دکتر علی‌اصغر باباجانی، متخصص ENT و همسر دکتر رزیتا ابوالقاسمی، پس از چند روز مبارزه با وی روس کرونا، در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.
ایران تنها کشوری است که اولیه ترین امکانات را از مردم دریغ میکنند. ماسکها توسط سپاه احتکار میشود تا به قیمت بیشتر بفروش برسد. اما امروز در مجلس بین نماینده‌ها ماسک توزیع شد. اما معلوم نیست مردم باید چگونه ماسک تهیه کنند.

تلویزیون رژیم: «-آقای دکتر آماری می‌تونید بدید از تعداد بستری شده‌ها؟
– آمار گفتن اعلام نکنید، به ما گفتن آماری نباید اعلام بشه».
نمکی، وزیر بهداشت رژیم: «ما هیچ آمار مثبتی را از مردم پنهان نخواهیم کرد».
روز گذشته با اینکه وزیر بهداشت گفت ماسک رایگان بین مردم تقسیم خواهد شد اما هیچ خبری نیست و تنها تبلیغات بوده است و الان ماسک جایی پیدا نمیشود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  آمار مرگ و میر بالای کرونا در ایران به دلیل حضور ۷۰۰ طلبه چینی در حوزه علمیه قم بود که زمینه انتشار این بیماری را فراهم کرده است. 
فرزند یک زن قربانی کرونا در قم گفت بعد از مرگ مادر همراه با هشت نفر دیگر از اعضای خانواده‌ برای دفن مادرم رفتیم. نه کسی به فکر ما بود،‌ نه کمک مهمی به ما کرده‌اند و نه حتی از ما آزمایش گرفته‌اند.
جنازه را با طناب مخصوصی می‌خواستند داخل قبر بگذارند. جنازه را شستشو هم ندادند. به من گفتند برو داخل قبر، گفتم باید کسانی باشند که لباس مخصوص داشته باشند. گفتند به ما مربوط نیست». او مادرش را ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه پنجم اسفند دفن کرده است.
آن‌قدر مخفی کردند که یک روز پس از اعلام انتشار ویروس معلوم شد ایران دومین کشور آلوده جهان است.

ضدعفونی کردن حرم حضرت معصومهس در قم (فیلم)