به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، آبان ۲۶، ۱۴۰۰

ما با شما نخواهیم جنگید، پس با ما نجنگید! چنگیزعباسی

 خطابم به شما نیروهای مسلح ایرانی است، به همه نیروهای مسلح اعم از نیروهای انتظامی و نظامی، چه سپاه پاسداران و چه ارتش و بسیج و چه نیروهای امنیتی. این نبردیست میان ملت و کسانیکه که این مملکت را به ویرانی کشانده‌اند و ملت را به فقر و فحشا و اعتیاد و آبروی ملی ما را در دنیا بر باد داده‌اند. ما با شما فرزندان ایران در هر لباسی که هستید و هر وظیفه‌ای که به شما محول شده است نخواهیم جنگید، برای اینکه اعضای ارتش ملی ایران هستید و ارتش ملی ایران متعلق به ملت ایران است و نه متعلق به حاکمان غیرقانونی و غارتگر حاکم بر ایران. ما به شما می‌گوییم که شما از ما هستید و ما به کمک شما برای آزادسازی میهنمان احتیاج داریم. ما به شما نمی‌گوییم که پادگان‌ها و مقرهای نظامی‌تان را ترک کنید و به ما در خیابان ملحق شوید، همان جاها بمانید، چرا که شما باید دشمنان ملت و مملکت ما ایران را در همان پادگان‌ها از هرگونه اقدام ضد ملی و ضد ایرانی باز بدارید. پادگان‌ها و مقرهای نظامی و انتظامی خانه شماست و احدی حق تعرض به شما نظامیان را که اختیار خانه خود را از دشمنان ملت و مملکت بازپس گرفته باشید ندارد. هیچکس از میان ما ملت حق تعرض به شما را در هیچ جای ایران عزیز ندارد و آنان که به شما تعرض کنند از ما نیستند و ما خود آنان را بازداشت و به شما تحویل خواهیم داد. پس با ما نجنگید، چرا که ما با شما نخواهیم جنگید.

یک ارتش ملی و یک سپاه ملی و یک نیروی انتظامی ملی همراه با نیروهای ملی امنیتی و بسیج مردمی در فردای براندازی حاکمان خانمان‌سوز و ایران ویرانگر حاکم نیاز اساسی مملکت و ملت برای حفاظت از خاک میهن و امنیت ملت هستند و ما به شما قول میدهیم که جان و مال و ناموس و شغل شریف شما را پاس خواهیم داشت و شما همچنان در قلب ما جایگاه والای خود را به عنوان حافظان ایران و ایرانی حفظ خواهید کرد.

ما با شما نیروهای مسلح ملی ایران جنگی نداریم و همانطور که فوقا اشاره کردم جنگ ما با کسانیست که این ملت و مملکت را غارت کرده و به بیگانگان فروخته‌اند. ما نه تنها با شما جنگی نداریم بلکه متحد شما در مبارزه بر علیه جانیان و ایران فروشان حاکم هستیم و به یاری شما آنان را از قدرت ساقط و ایادیشان را در هر پست و مقامی که بوده باشند به دست عدالت خواهیم سپرد و اگر در برابر اراده ملی ملت ایران مقاومت نمودند به یاری شما نیروهای مسلح ملی ایران آنان را از دامان خاک پاک ایران خواهیم زدود. پس نترسید و نگران آینده و فردای خود و خانواده‌هایتان نباشید که همه شما نظامیان در سرتاسر میهن در امان هستید و ملت یار و یاور شما خواهد بود.
و خطابم همچنین به نیروهای سرکوبگریست که برای سرکوب ملت به جان آمده به خیابانها گسیل میشوند. به شما میگویم که شما فرزندان و برادران این ملت هستید و اگر مجبور به آمدن به خیابان و برای سرکوب ملت اعزام شدید آنگاه تکلیف خود را با خود یکسره کنید یا تماشاگر صحنه بمانید و یا اگر توانستید، آنگاه به مردم حاضر در صحنه بپیوندید. اما یادتان باشد که اگر بر روی ملت ایران و برادران و خواهران و پدران و مادران خود دست بلند کنید آنگاه ما هرگز شما را نخواهیم بخشید و حتی در عفو عمومی که صادر خواهیم نمود شما را استثنا خواهیم کرد. شما وظیفه دارید که از جان و مال و ناموس ملت در برابر دزدان و غارتگران و حاکمان غیر قانونی و غیر مشروع حفاظت و حراست نمایید و ما این را با شما اتمام حجت میکنیم. ما کسانی را که به ضرب و شتم ملت و یا تیراندازی به سوی مردم میهن خود اقدام نمایند در ردیف دشمنان ملت تلقی و با آنان در فردای براندازی حکومت نامشروع، بشدت برخورد خواهیم کرد و هرگز آنان را نخواهیم بخشید. آغوش ملت برای پیوستن شما و یا کنار ملت برای به تماشا و بی‌طرفانه ایستادن شما همیشه باز است اما جنگ با ملتی که اعلام میکند ما با شما نمی‌جنگیم، در هیچ کجای دنیا بخشودنی نیست.
زنده باد ملت بزرگ ایران
زنده باد نیروهای مسلح ایران
زنده باد ایران

خبرنامه گویا