به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، تیر ۰۱، ۱۳۹۲

شهلا بهاردوست 
استعفا از عضویت در
سازمان جمهوری خواهان ایران 

قابل توجه همه ی عزیزان و دوستانم.
بدینوسیله به اطلاعتان می رسانم که من از عضویت در سازمان جمهوری خواهان ایران چندین ماه است که استعفا داده ام.
خواهشمندم از پرسش پیرامون مواضع و نظرات این سازمان و اعضای آن از من خودداری نمایید.
شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان و یا مسئولین آن اطلاعات خود را دریابید.
استعفای من هم دلایل بسیاری دارد که مهمترین آن
روح آزادی و دمکراسی است که در من نهادینه شده است و هیچگونه ملاحظات سازمانی و حزبی سنتی ایرانی را بر نمی تابد و به دور از هرگونه خط و خطکشی با افراد و سازمانهاست
لذا ترجیح می دهم با توجه به فعالیتهای مطبوعاتی ام از فعالیتهای حزبی و سازمانی فاصله بگیرم و کار و اهداف خودم را آنگونه که خودم تشخیص می دهم پیش ببرم.
مقاله ای در این باب نوشته ام که به محض تنظیم خدمت همگان قرار خواهد گرفت.
به امید برقراری دمکراسی در میهنمان و نهادینه شدن آزادیخواهی و دمکراسی در همه ی ایرانیان.
از همه عزیزان و دوستان سپاسگزارم.
شهلا بهار دوست