به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، آذر ۲۱، ۱۳۹۳

کلیپ آهنگ نگران منی از مرتضی پاشایی

شادروان مرتضی پاشایی 
نگران منی


به تو قرص دلم , تا کنار منی نمی ترسه دلم

بغلم کن ازم همه چیم رو بگیر

بذار گریه کنم پیش تو دل سیر ...

مگه میشه باشیو تنها بمونم ... 

نگران منی




آخرین آهنگ مرتضی پاشایی در تلویزیون ایران

تیتراژ ایتدایی برنامه ماه عسل ۹۳ 

با عنوان: 

 نگران منی

متن آهنگ:

تو بجای منم داری زجر می کشی

یکی عاشقته که تو عاشقشی

تو بجای منم پرغصه شدی

نذار خسته بشم نگو خسته شدی

نگران منی که نگیره دلم

واسه دیدن تو داره میره دلم

نگران منی مثل بچگیام

تو خودت می دونی که من ازت چی می خوام

مگه میشه باشی و تنها بمونم

محاله بذاری محاله بتونم

دلم دیگه دلتنگیاش بیشماره

هنوزم به جز تو کسی رو نداره

عوض می کنی زندگیم رو 

تو به من یاد دادی عاشقی رو

تو رو تا ته خاطراتم کشیدم

به زیبایی تو کسی رو ندیدم

نگو دیگه آب از سر من گذاشته

مگه جز تو کی سرنوشت رو نوشته

تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی ...

یه غرور یخی

یه ستاره سرد

یه شب از همه چی به خدا گله کرد

یدفعه به خودش همه چی رو سپرد

دیگه گریه نکرد

فقط حوصله کرد ...

نگران منی

به تو قرص دلم , تا کنار منی نمی ترسه دلم

بغلم کن ازم همه چیم رو بگیر

بذار گریه کنم پیش تو دل سیر ...

مگه میشه باشیو تنها بمونم ...