به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۹۴

اخلاق ۳ درصدی هاشمی!

بسیار دوست داریم جواب حضرتعالی را بشنویم!
 آقای روحانی شاید فکرش را هم نمی‌کرد در این حدود ۳ سال ریاستش بر کابینه اعتدال، درشت‌ترین طعنه را از آقای هاشمی دشت کند؛ «روحانی ۳ درصد بیشتر رأی نداشت! و با حمایت من رئیس‌جمهور شد!»
واقعا باید از عالیجناب پرسید این چه طرز حمایت کردن است؛ و مگرنه آنکه به فرموده شارع مقدس؛«و لَا تُبطِلوا صَدَقَاتِکم بالمَنِّ و الأَذَی»؟!
گیرم جناب روحانی در انتخابات 92،   ۳  درصد رأی داشت، آیا باید کسی که خود را حامی ایشان می‌داند این مسأله را آن هم به عمومی‌ترین شکل ممکن به روی رئیس قوه مجریه بیاورد؟!
و آیا  این همان اخلاقی است که این روزها عالیجناب زیاد از آن دم می‌زنند؟!

صد البته باید خطاب به آقای هاشمی بگوییم که شما اگر دارای این حد از توانایی بودید که با حمایت خودتان از کسی، او را رئیس‌جمهور کنید، هرگز چنین نمی‌شد که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 84 شکست بخورید! آن هم از کی؟ از استاندار خودتان!
و اما سخنی با آقای روحانی! شما در این حدود 3 سال آنقدر با من و مای منتقد بد تا کرده‌اید که حق داشته باشیم بعد از آن جمله گهربار(!) آقای هاشمی، یک کلام بگوییم «به جهنم!» لیکن ما اینگونه نمی‌گوییم و اینگونه نمی‌نویسیم و معتقدیم در مواجهه با رئیس‌جمهور قانونی مملکت،‌ اگر نقد آزاد است، حرف‌هایی از این جنس که فلانی را من رئیس‌جمهور کردم، هرگز زیبنده نیست.
آقای روحانی! وقتی دهان منتقد را مثلا درباره فساد کرسنت می‌بندید و وقتی به نقد منتقد خیرخواه وقعی نمی‌نهید، عوارضش می‌شود همین که باید از ناحیه اول داعیه‌دار حمایت از دولت اعتدال، اینچنین طعنه درشتی دریافت کنید!
صدالبته ما حق پاسخ را برای شما در برابر آن سخن آقای هاشمی محفوظ می‌داریم و بسیار دوست داریم جواب حضرتعالی را بشنویم!

حسین قدیانی ـ وطن امروز