به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، اردیبهشت ۳۱، ۱۳۹۵

نرگس محمدی و کارناوال آدمکشها، محمد نوری زاد

 فرزندان دوقولوی نرگس محمدی با مادر

دیروز آقای محمدی، برادر نرگس محمدی زنگ زد و خبر داد که قاضی صلواتی خواهرش نرگس را به شانزده سال زندان محکوم کرده. ده سال از این شانزده سال بخاطر عضویتِ وی در لگام است.
می گویم: آقایان دستگاه قضایی، شیپور شما را سالهاست که به هر دو سمتش پنبه تپانده اند. بد نیست بدانید اعضایِ همچنانِ لگام اینها نیز هستند: دکتر محمد ملکی، محمد نوری زاد، سیمین بهبهانی، نسرین ستوده، جعفر پناهی، حشتمت الله طبرزدی، دکتر فریبرز رییس دانا، علیرضا جباری، گیتی پورفاضل، احمد رضا احمدپور و.....
بیت رهبری و دستگاه قضا و دستگاه های امنیتی خود می دانند که زندانی کردنِ نرگس محمدی نه بخاطر لگام، و نه بخاطر فعالیت های حقوق بشری اش، بل بخاطر این است که جلوی چشم این همه مأمورِ بزک کرده ی سپاه و اطلاعات، دست گوهر عشقی را گرفت و با کاترین اشتون در داخل سفارت سوییس ملاقات کرد و بر حباب هیاهو و هیمنه ی دستگاههای امنیتی سوزن زد.
در این میان، قاضی صلواتی را باش که هرچه را که بفرموده بر میزش بگذارند، امضاء می کند مثل چی! یاد این حرف رییسِ "حباب در کله" ی دستگاه قضا افتادم که همین دو سه روز پیش در اعتراض به دیدار فائزه هاشمی با یکی از بهاییانِ از زندان آمده گفت: آنهایی که از بهاییان دفاع می کنند بگویند قبر رهبر بهاییان در اسراییل چه می کند؟ این را که از دو لب مبارک حضرت ایشان شنیدم، به یاد نوشته ای از خود افتادم با عنوان" کپسول بلاهت زیر عمامه ی آقای رییس".
و اکنون با شنیدنِ این پرسشِ مثلاً دندان شکنِ جناب لاریجانی، بدان نوشته ی خود اعتمادی افزون تر بسته ام. از جناب ایشان می پرسم: مگر می شود شما ندانید فردی را که بزرگ بهاییان بوده، در سالهای دور قاجاریه به سرزمین های عثمانی تبعید می کنند و عثمانی ها وی را در منطقه ی فلسطین جای می دهند. مرد بهایی همانجا می میرد و همانجا هم دفنش می کنند. بعدها جمعی از یهودیان به این سوی می آیند و کشور اسراییل را بر فرش فلسطین پهن می کنند.
باز از حضرت ایشان می پرسم: نرگس محمدی اگر مستحق شانزده سال زندان است بخاطر عضویتش در لگام و فعالیت های حقوق بشری اش، میزانِ زندانِ آدمکش ها و دزدانِ بیت رهبری، از محتبی خامنه ای گرفته تا شیخ مصطفی پورمحمدی تا حسین تائب تا سعید مرتضوی تا شیخ علی فلاحیان تا شیخ روح الله حسینیان تا بسیجیانِ بالارونده از سفارت عربستان، تا بعضی از سرداران خونین دستِ سپاه را در کجای قوانینِ دستگاه قضا بجوییم؟

فیس بوک: facebook.com/m.nourizad
اینستاگرام: mohammadnourizad
تلگرام: telegram.me/MohammadNoorizad
ایمیل: mnourizaad@gmail.com
محمد نوری زاد
سی ام اردیبهشت نود و پنج - تهران