به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، خرداد ۱۱، ۱۳۹۵

یادداشت شماره ۶۵۲ ــ هوشنگ طالع «براین مژده گر جان فشانم رواست»؟!


سس آمریکایی هم وارد ایران شد 

برخلاف سخنان عاقد « قرارداد سعدآباد » و « ترکمان‌چای هسته‌ای » که قرار بود در « پسا برجام » ، وضعیت « آب آشامیدنی ، مردم هم درست شود ، وزیر نیرو که از لحظه‌ی رسیدن به وزارت مردم را به قطع آب و برق تهدید کرده است ، دیشب نیز بر روی صفحه‌ی تلویزیون جمهوری اسلامی ظاهر شد و تهدید کرد که : آب پر مصرف‌ها را به دستور دولت ، قطع می‌کند .

بدین سان ، آشکار شد که با تن در دادن به تسلیم و افکندن طوقِ‌لعنت برجام ( برنامه جامع اقدام مشترک برای به بند کشیدن و اسارت ملت و مردم ایران ) به گردن ملت ایران ، مساله‌ی « آب آشامیدنی » هنوز حل نشده است و




انشالله شاید پس از « برجام 2 » ( برجام موشکی یا برنامه‌اقدام جامع مشترک برای نابود کردن توان موشکی کشور ) انشاالله مساله‌ی   « آب آشامیدنی » از سوی دولت « تدبیر و امید ؟! » و البته با  اجازه‌ي اروپا برای ورود بیش‌ترِ ابر‌ها به ایران ، عملی خواهد شد   ( جلوگیری از ورود ابرها به ایران از سوی اروپا ، از کشفیات داهیانه‌ی نماینده‌ی ارومیه در مجلس شورای اسلامی می‌باشد  ) .

اما خبری در راستای « اقدام و عمل » به اقتصاد مقاومتی‌که قاطبه‌ی اهالی ایران را به شور و شوق و دست افشانی و پای‌کوبی ( در اصطلاح کلانتری : حرکات موزون ) وا داشت ، این خبرِ مسرت‌اثر بود :
« سس [ چاشنی ] آمریکایی هم وارد ایران شد »
اقتصاد نیوز : عضو هیات مدیره کانون صنایع غذایی از واردات سس [ چاشنی ] هاینز  HEINZ ) که یک نشان تجاری آمریکایی است ) خبر داده است . وی مدعی شد که این چاشنی ( سس ) آمریکایی از طریق هلند مجوز واردات به ایران را گرفته است .
در سال قتصاد مقاومتی « اقدام و عمل » ، این اقدام و عمل مدبرانه و امیدآفرینِ دولت تدبیر و امید و نیز اجازه‌ی واردات تخمه‌ی آفتاب‌گردان    ( یا همان مشغولیات ) از آمریکا که در راستای « اقتصاد مقاومتی » ایالات متحده‌ی آمریکا می‌باشد ، به دولت محترم شادباش گفته و دوام آن را از خداوند منان مسئلت می‌نماید ؟!    

سه شنبه 11 خردادماه 1395 ـ هوشنگ طالع
نشانی کانال تلگرام : @hitale