به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۹۵

حمله شدید کیهان شریعتمداری به فائزه هاشمی :

"فائزه هاشمی با کدام باند صهیونیستی پیوند خورده است؟" 
کیهان: چند روز پس از دیدار فائزه هاشمی با سرکرده فرقه انگلیسی صهیونیستی بهائیان در ایران وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای با محکوم کردن تداوم حبس هفت سرکرده بهائیت در ایران، از مقامات کشورمان خواست تا این افراد را هرچه سریع‌تر به همراه دیگر متهمان آزاد کنند !
دیدار اخیر فائزه هاشمی با یکی از سرکردگان فرقه انگلیسی صهیونیستی بهائیت در ایران واکنش‌های گسترده‌ای در ایران و محافل خارجی داشته است، از سویی پیام این دیدار از سوی مقامات آمریکایی به خوبی دریافت شد و وزارت خارجه این کشور در بیانیه‌ای خواستار آزادی دیگر زندانیان بهایی در ایران شد و از طرف دیگر نیز بهائیان و برخی شخصیت‌ها و گروه‌های ضدانقلاب نیز به حمایت از فائزه هاشمی پرداختند.

در این میان علمای اعلام و مراجع عظام تقلید به انتقاد شدید از این رفتار فائزه هاشمی پرداختند و از هاشمی رفسنجانی خواستند تا نسبت به این عملکرد قبیح فرزند خود واکنش نشان دهد، چرا که اصل برای یک مسلمان اعتقادات دینی او است نه منافع سیاسی.

برخی شخصیت‌های دینی و سیاسی نیز از دستگاه قضا خواستند تا نسبت به دیدار فائزه هاشمی با یک شخصیت مجرم که به یک جریان سیاسی منحرف مورد حمایت دشمنان این مرز و بوم وابسته است واکنش قاطع نشان دهند.

از واکنش‌های علما و شخصیت‌های سیاسی که برخی از آنها را در گزارش اخیر منتشر کردیم بگذریم حمایت‌های خارجی از فائزه هاشمی و عملکرد او را می‌توان به دریافت پیام این دیدار از سوی دشمنان این ملت تعبیر کنیم.

نکته دیگری نیز که می‌توان بدان پرداخت آن است که چرا پس از سفر چندی پیش فائزه هاشمی به آمریکا و دیدار وی با یک سرکرده بهایی، وزارت خارجه آمریکا بیانیه‌ای در ضرورت آزادی چند مجرم صادر کرده است ؟ آیا میان اقدامات فائزه هاشمی و بیانیه اخیر وزارت خارجه آمریکا ارتباط مستقیمی هست ؟

استقبال بهائیان از اقدام فائزه هاشمی
چنان چه گفته شد دیدار فائزه هاشمی با یک متهم بهایی که به مرخصی آمده بود مورد استقبال اعضای این گروهک وابسته به دشمنان قرار گرفته است.

در این رابطه سخنگوی جامعه بهاییان در لندن طی گفت و گویی با بی‌بی سی اظهار داشت: بعد از سالیان سال ناآگاهی درباره وضعیت بهاییان و اعتقادات بهاییان، این سدها دارد شکسته می‌شود و کسانی که با بهاییان در تماس هستند متوجه واقعیات می‌شوند. البته اختلاف عقیده وجود دارد اما احترام به عقاید دیگران نشانه پیشرفت جامعه ایران است، مخصوصا از سوی کسانی که متعلق به قشر مذهبی جامعه هستند.

این اظهار نظر به خوبی نشان می‌دهد که وابستگی فائزه هاشمی به خانواده‌ای که در جمهوری اسلامی سابقه روشنی دارد مورد اهمیت قرار گرفته است، اگر این دیدار از سوی فردی غیراز فائزه هاشمی که فرزند هاشمی رفسنجانی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است صورت می‌گرفت چنین بازتابی نمی‌یافت.

دیدار فردی با چنین وابستگی به گفته سخنگوی بهائیان در انگلیس سدها را می‌شکند و زمینه ساز آن می‌گردد که وابستگان به یک فرقه انحرافی که تاریخچه آن از گذشته تا کنون نشان از دشمنی با ملت ایران و جاسوسی به نفع بیگانگان دارد احساس آرامش و امنیت بیشتری کرده و در اقدامات ضد ملی و امنیتی خود جری‌تر گردند.

نگاهی به پرونده بهائیان ؛ فائزه هاشمی کدام سدها را می‌خواهد بشکند؟!
نگاهی به پرونده بهائیان در گذشته و حال جنایت‌ها و خیانت‌های آنان را در حق این ملت مظلوم و دین مقدس اسلام به عیان نشان می‌دهد.

آدمکشی، قتل، ترور و قساوت را از اولين روزهاي پيدايش بابي‌گري در ميان اعضاي اين فرقه مي‌توان ديد.

 مورخین می‌گویند « بابي‌ها در جريان شورش‌هاي خود در دوران ناصري، با مردم و نيروهاي دولتي رفتاري سبعانه داشتند و «اسيران جنگي» را «دست و پا مي‌بريدند و به آتش مي‌سوختند.»

قتل‌های انجام شده توسط بهاییان را می‌توان به پنج گروه تقسيم کرد: قتل‌هاي سياسي؛ قتل برخي شخصيت‌هاي مسلمان که تداوم حيات ايشان براي بهائيت مضر بود؛‌ قتل بابيان مخالف دستگاه ميرزا حسينعلي نوري (به‌طور عمده ازلي‌ها) ؛ ‌ قتل بهائياني که از برخي اسرار مطلع بودند يا به دلايلي تداوم حيات ايشان مصلحت نبود و  قتل بنا به اغراض شخصي سران فرقه بهائي.

تروريسم سياسي در تاريخ معاصر ايران از اواسط دهه 1840 م./ 1260 ق. با بابي‌گري آغاز گردید  و چنان با بابي‌گري پيوند خورد که در دوران متأخر قاجار نام «بابي» ‌و «تروريست» مترادف بود.

به عنوان نمونه می‌توان گفت « بابي‌ها ترور اميرکبير را طراحي کردند و پس از ترور نافرجام چندین مقام ایرانی اين رويه در کشور تداوم يافت و به‌ويژه در دوران انقلاب مشروطه و پس از آن اوج گرفت.»

بهائیان در طول فعالیت ننگین خود به ترورهای دیگری نیز دست زده اند، اقدام به ترور شیخ فضل الله نوری یکی از این ترور‌ها است.  عامل اين ترور کريم دواتگر بود که دستگير شد. در اين رابطه افراد ديگري نيز دستگير شدند. يکي از این افراد ميرزا محمد نجات خراساني، عضو فرقه بهائي بود که به ارتباط با سفارت انگليس و به عنوان شخصيتي فاسد شهرت داشت.

بی شک جنایات فراوانی در تاریخچه بهائیت وجود دارد که ایجاد تفرقه در صفوف نهضت جنگل یکی از این جنایت‌ها و خیانت‌ها است.

احسان‌الله خان دوستدار، چهره سرشناس تروريستي که در صفوف نهضت جنگل تفرقه انداخت و «کودتاي سرخ» را عليه ميرزا کوچک خان هدايت کرد، به يکي از خانواده‌هاي سرشناس بهائي ساري (خانواده دوستدار) تعلق داشت و سردار محيي (عبدالحسين خان معزالسلطان)، همدست او، از اعضاي خاندان اکبر بود که برخي از اعضاي آن، به‌ويژه ميرزا کريم‌خان رشتي، به رابطه با اينتليجنس سرويس انگليس شهرت فراوان دارند.

ميرزا رضاخان افشار شخصیت دیگر موثر این دوره نيز بهائي بود و نقش مخرب و مرموزي در حوادث نهضت جنگل ايفا کرد. او در زمان آغاز نهضت پيشکار ماليه گيلان بود. به همراهي با جنگلي‌ها پرداخت و مسئول مالي «کميته اتحاد اسلام» شد. او سپس مبلغی از پول کميته را به سرقت برد و به تهران گريخت و بعدها به آمريکا رفت.

در یک کلام می‌توان گفت «بهائیت مساوی است با تروریسم، این یک ادعا نیست یک واقعیت تاریخی است. این فرقه سرسپرده که مقر اصلی آن در اراضی اشغالی و در حمایت رژیم صهونیستی است با پیوند به این موجود نامشروع از ابتدای ایجاد تا کنون با ریختن خون‌های زیادی ریشه دوانیده و حالا با مظلوم نمایی ادعای حقوق بشر دارد .»

مقابله با انقلاب اسلامی
 و نقش منفی در دفاع مقدس
نکته دیگری که در این رابطه باید بدان تاکید کرد مقابله این گروهک منحرف با انقلاب اسلامی ملت ایران است.

با پیروزی انقلاب اسلامی این فرقه به یک باره تمام پشتوانه سابق خود را در کشور از دست داد و تمام آمال و آرزوهای جامعه بهائیت نقش بر آب شد، مثل همیشه به سوی بیگانگان روی آورد و نمایندگان تشکیلات بهائیت مرتبا با لانه جاسوسی آمریکا در ایران در تماس بودند .

 در گزارش سفارت آمریکا به وزارت امور خارجه آن کشور در ژوئن 1979 میلادی (1358ش)آمده است: « یکی از 9 نفر مردان متفکر جامعه بهائیت (روسای محفل بهائیان) گفت که جامعه بهائی احساس می‌کند از جهات اداری، اجتماعی و مالی در حال مرگ است و با بدترین بحران در تاریخ 128 ساله اش مواجه است.»

در طول دفاع مقدس نیز اعضای این فرقه از هیچ خیانتی در حق ملت ایران فروگذاری نکردند.
مهناز رئوفی بانوی بازگشته از این فرقه انحرافی که کتاب‌های چندی نیز در این زمینه نگاشته است می‌گوید؛ « در زمان‌ جنگ‌ [ایران‌ و عراق] وقتی‌ مردم‌ کشته‌ می‌شدند، بهائیان‌ با بی‌رحمی‌ تمام‌ می‌گفتند از این‌ مسلمانان‌ هر چه‌ کشته‌ شود کم‌ است. خصوصاً‌ وقتی‌ رادیوهای‌ خارجی، آمار شهادت‌ رزمندگان‌ را در جبهه‌ها به‌ اطلاع‌ مردم‌ می‌رساندند... با ناسزاگویی‌ به‌ رزمندگان‌ ابراز مسرت‌ و خشنودی‌ می‌کردند. بهائیان‌ در زمان‌ جنگ‌ با کناره‌جویی‌ از شرکت‌ در جبهه‌ها اعلام‌ کردند که‌ مخالف‌ جنگ‌ هستند و به‌ بهانه‌ عدم‌ دخالت‌ در سیاست‌ از به‌ دست‌ گرفتن‌ سلاح‌ امتناع‌ کردند و کوچک ترین‌ فعالیتی‌ برای‌ دفاع‌ از کشور از خود نشان‌ ندادند... آنها که‌ دائماً‌ در کلاس‌ها و مجالس‌ از عشق‌ به‌ عالم‌ بشریت‌ دم‌ می‌زدند، آنان‌ که‌ از الفت‌ و محبت‌ طوری‌ سخن‌ سرایی‌ می‌کردند که‌ گویی‌ برتر و مهربان‌تر از همه‌ اقشار عالمند، در عمل‌ نه‌ تنها بویی‌ از انسانیت‌ و محبت‌ نبرده‌ بلکه‌ درنده‌خویی‌شان‌ گُل‌ می‌کند و از خبر شهادت‌ جوانان‌ عزیز این‌ مرز و بوم‌ اظهار خوشحالی‌ و مسرت‌ می‌کنند»
آن چه ذکرش رفت خلاصه‌ای از سوابق پر از جنایت و خیانت فرقه انگلیسی صهیونیستی بهائیت است که امروز فائزه هاشمی به بهانه خنده‌دار حقوق بشر می‌خواهد سدها را به نفع آنها بشکند.

نظر مراجع تقلید و علما در باره بهائیت
مراجع عظام تقلید از گذشته تاکنون به شدت با این فرقه انحرافی مقابله کرده و نظرات خود را به صراحت در این زمینه اعلام کرده اند.
امام خمینی در جمع مسئولان نظام در مبحث دفاع آمریکا از جاسوسان و متجاوزین به جمهوری اسلامی که در تاریخ 7 خرداد 1362 ایراد فرمودند، با توجه به صحبت ریگان رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر استمداد از همه دنیا برای بهائیان توضیح می‌دهند که همین دفاع نشان از جاسوس بودن آنها و منفعت داشتن بهائیان برای آمریکا داشته است.

امام خمینی در یکی از سخنرانی‌های خود با اشاره به حمایت ریگان رئیس جمهور وقت آمریکا از بهائی‌ها مضمون سخن رئیس‌جمهور آمریکا را تشریح و اظهار داشتند: آقای ریگان می‏گوید که این بهایی‏‌ها، بیچاره ‏ها مردم آرامی، ساکتی مشغول عبادت خودشان هستند، جهات مذهبی خودشان را بجا می‏آورند و ایران برای خاطر همین که اینها اعتقادشان مخالف با اعتقاد آنهاست گرفتند. اگر اینها جاسوس نیستند شما صدایتان در نمی‏آمد. شما برای خاطر اینکه، اینها یک دسته‏ای هستند که به نفع شما هستند، والاّ ما شما را می‏شناسیم، آمریکا را هم می‏شناسیم که انساندوستی اش گل نکرده است که حالا برای خاطر ۲۲ نفر بهایی که در ایران به قول ایشان گرفتار شدند، برای انساندوستی یک وقت همچو صدا کرده و فریاد کرده و به همۀ عالم متشبّث شده است که به فریاد اینها برسید. مردم شما را می‏شناسند ...  اگر دلیلی ما نداشتیم به اینکه اینها جاسوس آمریکا هستند جز طرفداری ریگان از آنها کافی بود. شکی نداریم که بهائیان جاسوس و توطئه گر هستند.» صحیفه امام، ج17،ص459

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به استفتایی در زمینه رابطه با بهایی‌ها تاکید می‌کنند؛ «همه پيروان فرقه گمراه بهائيت محکوم به نجاست هستند و در صورت تماس آنها با چيزی، مراعات مسائل طهارت در رابطه با آنها، نسبت به اموری که مشروط به طهارت است، واجب است. ولی رفتار مديران و معلمان و مربيان با دانش‌آموزان بهايی بايد براساس مقررات قانونی و اخلاق اسلامی باشد.»

ایشان به سوال دیگری در این زمینه چنین پاسخ می‌دهند؛ « همه مؤمنین باید با حیله‌ها و مفاسد فرقه گمراه بهائیت مقابله نموده و از انحراف و پیوستن دیگران به آن جلوگیرى کنند.»

آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید نیز بهایی‌ها را نجس دانسته و تاکید می‌کنند «اعضای فرقه ضاله از زمره مسلمین خارجند و هر گونه رابطه‌ای با آنها حرام است مگر در مواردی که امید ارشاد و هدایت آنها باشد.»

مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی نیز در باره بهائی‌ها چنین تاکید می‌کنند؛ «سلام ابتدایی به آنها جایز نیست و در دست دادن و لمس آنها باید مراقب احکام نجس و پاکی باشید .»

آیت الله مکارم شیرازی نیز تصریح می‌کنند « «اعضای فرقه ضاله از زمره مسلمین خارجند و هر گونه رابطه‌ای با آنها حرام است مگر در مواردی که امید ارشاد و هدایت آنها باشد.»

مرحوم آیت‌الله بهجت نیز در پاسخ به سوالی در این زمینه تاکید می‌کنند؛ «نجسند و از معاشرت با آنها پرهیز شود.»

وظیفه‌ای که بر دوش دستگاه قضایی است
با توجه به آن چه گفته شد از سوابق پر از خیانت و جنایت بهایی‌ها در تاریخ ایران از گذشته تا به حال و نظرات امام و رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید در این رابطه سوالی که می‌توان از دستگاه قضایی پرسید این است که آیا وظیفه‌ای در این میان وجود ندارد ؟

به قطع و یقین قوه قضائیه بایستی با دیدار فائزه هاشمی با مجرمین امنیتی از جمله بهائیانی که سوابقی به شدت پر از خیانت و جنایت دارند برخورد کند تا چنین دیداری به مقامات آمریکایی پیام مداخله در امور داخلی ایران را ندهد.
نکته دیگری که می‌توان از آن به پیام دیگر دیدار فائزه هاشمی و اظهارات نامبرده در مصاحبه با رسانه‌های ضد انقلاب تعبیر کرد؛ گرای تحریم حقوق بشری وی به آمریکا است. فائزه هاشمی از ظلم ! به بهایی‌ها سخن می‌گوید و ادعا می‌کند که به واسطه مسائل حقوق بشری با یک فرد بهایی دیدار کرده است ! آیا چنین سخنی که به آمریکا گرای تحریم‌های شدید‌تر را می‌دهد جرم نیست؟
گفتنی است استعمار انگلیس به موازات ایجاد فرقه وهابیت در منطقه حجاز و علیه اهل سنت،‌ فرقه قلابی و جعلی بهائیت را در ایران علیه شیعه راه‌اندازی کرد و به واسطه سربازگیری از طریق این فرقه، به مهره‌چینی استراتژیک در رژیم پهلوی پرداخت، به نحوی که سران ارشد این رژیم در گلوگاه‌های امنیتی، سیاسی،‌ دیپلماتیک، صنعت و تجارت و اقتصاد و مطبوعات و رادیو و تلویزیون اغلب بهایی بودند؛ از جمله: امیر عباس هویدا، عبدالکریم ایادی، هژبر یزدانی، حبیب ثابت پاسال، پرویز ثابتی، فرخ روپارسا، ارتشبد ازهاری، ارتشبد جعفر شفقت، ارتشبد فریدون جم و...

مقر این جریان ضد دینی اکنون در فلسطین اشغالی و تحت حمایت ویژه رژیم صهیونیستی قرار دارد. نکته جالب در 10-15 سال گذشته پیوند رو به تشدید افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی با باند بهائیت در حوزه‌های مطبوعاتی،‌سیاسی و حزبی است که نمونه آن را در دفاع امثال محسن کدیور، عیسی سحرخیز،‌گروهک مجمع محققین و مدرسین و این آخری فائزه هاشمی از بهائیت به بهانه‌های مختلف می‌توان جست‌وجو کرد. اسلام‌ستیزی و مهدویت‌ستیزی به بهانه جدایی دین از سیاست و معارضه با اصول اسلامی نظیر حجاب از جمله ویژگی‌های بهائیت است. برخی عناصر همکار با این شبکه در خارج کشور نظیر اکبر گاف و سروش به انکار صریح نبوت یا وجود امام زمان (عج) پرداختند.

فائزه هاشمی که کارنامه مصاحبه با بیوه محمد رضا پهلوی و رفتن به زیارت(!) قبر وی در مصر را در کارنامه خود دارد، سال 92 برای مدتی از سوی کسانی چون عیسی سحرخیز به عنوان رئیس گروهک انجمن دفاع از آزادی مطبوعات معرفی شد. اعضای این انجمن به دیدار هاشمی رفسنجانی نیز رفتند. سحرخیز ضمن دفاع از «بهایی‌ها» و همجنس‌بازان، در مصاحبه با جرس تصریح کرده بود؛ «اصلاح‌طلبان دیگر مانند اول انقلاب علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند.» او از محکومان اخیر جرایم جاسوسی و ضد امنیتی است.

در حقیقت فائزه هاشمی بخشی از سرپل نفوذ طیفی از گروهک‌ها به دفتر هاشمی بود. به همین دلیل شبکه دانا اواخر شهریور سال گذشته خبر داد که یک نهاد مسئول از هاشمی رفسنجانی خواسته جلوی اقدامات فائزه گرفته شود تا مبادا در آینده از این مسیر آسیبی متوجه هاشمی شود.
منبع: کیهان