به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، اردیبهشت ۳۱، ۱۳۹۵

زندانی سیاسی-امنیتی جمهوری اسلامی، تماشاچی مسابقه والیبال ایران در فرانسه

نویسنده  فرهنگ ایران 
سراج میردامادی، پسردایی علی خامنه‌ای با همسرو فرزندش در تریبون تماشاچیان مسابقه والیبال شهر تورکوپن

جمهوری اسلامی حکومت معجزات است، روزشنبه چهاردهم ماه مه 2016، پسردایی آیت الله سیّد علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی به اتفاق همسرش وفرزند خود در تریبون تماشاچیان مسابقه والیبال میان تیم های ایران و فرانسه در شهر تورکوین در شمال کشور فرانسه دیده شده است. گفته می شود؛ پسر دایی رهبر،  در انتخابات سال 1388 از حامیان میر حسین موسوی بود و پس از بگیر وببند های کهریزکی به فرانسه گریخت. او با همسر و فرزند خود در پاریس زندگی می کرد. پسر دایی! در دوازدهم امرداد ماه 1392 همزمان با مراسم تنفیذ ریاست جمهوری شیخ حسن روحانی به ایران بازگشت.
گفته شد که پاسپورت پسر دایی! هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی ضبط شد و خود او پس از چند ماه! بازجویی سرانجام در بیستم اردیبهشت 1393 به بخش امنیتی سپاه پاسداران زندان اوین منتقل شد.

از آن تاریخ تاکنون بسیاری از رسانه های اصلاح طلبان از ظلم و ستم هایی که بر پسر دایی و خانواده اش رفته است داد سخن دادند. رنجنامه هایی سوزناکی از سوی همسر و پسر، پسر دایی منتشر شده است. همچنین رسانه های فارسی زبان وابسته به کشور های خارجی نیز در اوصاف این پسر دایی روزنامه نگار! و اصلاح طلب! مدیحه سرایی کرده اند. رسانه های فارسی زبان خارجی بار ها از پسر دایی به عنوان روزنامه نگار و کارشناس اوضاع ایران در برنامه های خود استفاده کرده اند.

پسردایی رهبر، به اتهامات تبلیغات علیه نظام دایی جان رهبر! اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی جمهوری اسلامی از سوی شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی با سه صلوات! به شش سال زندان محکوم شده بود. پسر دایی سرانجام دوماه پیش در بیست و چهارم اسفند ماه 1394 خورشیدی با حکم "آزادی مشروط" از زندان اوین آزاد شد.

روشن نیست یک زندانی سیاسی-امنیتی که با حکم "آزادی مشروط" از زندان آزاد شده است چگونه توانسته است از ایران خارج شده و به فرانسه بیاید و در مسابقه والیبال میان فرانسه و ایران به همراه خانواده حضور پیدا کند؟ 

آیا پسر دایی برای بار دوم از ایران گریخته است ؟ آیا پسر دایی قص دارد برای گذراندن باقیمانده حکم "آزادی مشروط" به دامان پر مهر و عطوفت جمهوری اسلامی و دایی جان رهبر بازگردد؟ پیدا کنید پرتقال فروشان اصلاح طلب را.

پیگیری بقیه ماجرا را به عهده آیت الله بی بی سی و دیگر سر و صدا ! های خارجی و امت همیشه در صحنه اصلاح طلبی! واگذار می کنیم.

پنجشنبه نوزدهم ماه مه 2016 میلادی