به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، اسفند ۲۳، ۱۴۰۱

مجتمع تجاری الماس کریم‌خان به دلیل انتشار این کلیپ پلمب شد

 علاوه بر بخش طلا و جواهر مجتمع تجاری الماس کریم‌خان، امروز هتلِ «سرای عامری‌ها» در کاشان نیز به دستور مقامات قضایی جمهوری اسلامی پلمب شد

clip.jpgایران وایر - رسانه‌های ایران از پلمب بخش طلا و جواهر مجتمع تجاری الماس کریم‌خان واقع در تقاطع خیابان کریم‌خان و خیابان حافظ تهران به دلیل انتشار یک ویدیو تبلیغاتی با حضور زنی بدون حجاب اجباری خبر داده‌اند.

در این ویدئوی تبلیغاتی که روز ۲۲ اسفند به شکل گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، یک زن بدون حجاب اجباری از غرفه‌های طلا و جواهر مجتمع تجاری الماس دیدن می‌کند.

خبرگزاری برنا گزارش کرده که بخش طلا و جواهر این مجتمع به دلیل انتشار این کلیپ تبلیغاتی به دستور «مقام قضایی» پلمب شده است.

علاوه بر بخش طلا و جواهر مجتمع تجاری الماس کریم‌خان، امروز هتلِ «سرای عامری‌ها» در کاشان نیز به دستور مقامات قضایی جمهوری اسلامی پلمب شد.

بنا بر گزارش رسانه‌های داخلی، «عدم رعایت حجاب از سوی گردشگران»، دلیل دادستانی برای صدور حکم تعطیلی این مجتمع گردشگری بوده است.

هتل عامری‌ها با اشتغال مستقیم به کار ۹۰ نفر، و به صورت غیرمستقیم با اشتغال ۱۵۰ نفر، بزرگ‌ترین مجتمع هتل‌داری سنتی در کاشان است که در آستانه تعطیلات نوروز پلمب شده است.