به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۹۱

جایزه زیباترین چهره در بریتانیا به فلورانس کالگیت رسید


    او پس از پیروزی در این رقابت گفت:" فکر نمی کردم چهره من اینقدر مهم باشد... هر بار که به چهره خود در آینه نگاه می کنم معیارهای علمی اعلام شده برای انتخاب من را نمی توانم ببینم."

چه کسی می گوید زیبایی معیار خاصی ندارد؟ کارشناسان در بریتانیا معیار زیبایی را با خط کش می سنجند ؛ فلورانس کالگایت در مسابقه معرفی زیباترین چهره در بریتانیا از بین هشت هزار شرکت کننده به مقام اول دست یافت.

در این مسابقه که توسط یکی از کانال های تلویزیونی داخلی بریتانیا برگزار شد فلورانس به عنوان دارنده زیباترین چهره طبیعی شناخته شد. 
او پس از پیروزی در این رقابت گفت:" فکر نمی کردم چهره من اینقدر مهم باشد... هر بار که به چهره خود در آینه نگاه می کنم معیارهای علمی اعلام شده برای انتخاب من را نمی توانم ببینم."
فلورانس کالگایت 18 ساله است و بر اساس نظر داوران به معیارهای جذابیت و زیبایی بر اساس فاصله اعضای چهره نزدیک شده است.
به نظر کارشناسان فاصله قرنیه تا انتهای عرض صورت ( نزدیکی گوش ) باید 46% باشد. این فاصله برای فلورانس 44% اعلام شد.
همچنین فاصله دو چشم با دهان باید یک سوم طول صورت باشد و این فاصله برای این دختر بریتانیایی 33% است.
به نظر می رسد اعلام نام فلورانس به عنوان دارنده زیباترین چهره طبیعی راه را برای او که در یک آپارتمان کوچک زندگی می کند باز کند تا از طریق دریافت درخواست های تبلیغاتی به پول دست یابد.