به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۹۲

احمدی‌نژاد: پيغام دادند که اگر رويت را زياد کنی پدرت را درمی‌آوريم


 "هزاران احمدی‌نژاد فدای يک قطره عدالت و يک موی سر مردم ايران"

محمود احمدی‌نژاد در ادامه سفر استانی خود به خوزستان گفت: "پيغام دادند که فلانی اگه روت رو زياد کنی پدرت را درمی‌آوريم. ما تا پايان جان در خدمت عدالت، انقلاب، مردم و راه ولايت و امامت هستيم و هزاران احمدی‌نژاد فدای يک قطره عدالت و يک موی سر مردم ايران"

ايسنا ـ رييس‌جمهور تاکيد کرد: ما تا پايان جان در خدمت عدالت، مردم، انقلاب و راه ولايت و امامت هستيم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به خوزستان، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در ادامه روز دوم دور چهارم سفر استانی خود به استان خوزستان در جمع مردم شهرستان هفتکل، گفت: پيغام دادند که فلانی اگه روت رو زياد کنی پدرت را درمی‌آوريم. ما تا پايان جان در خدمت عدالت، انقلاب، مردم و راه ولايت و امامت هستيم و هزاران احمدی‌نژاد فدای يک قطره عدالت و يک موی سر مردم ايران.

وی با بيان اينکه "ما بايد حکومت علوی را برپا کنيم و عدالت و آبادانی در کشور حاکم شود"، گفت: می‌گويند که چرا آخر کار سفر می‌روی؟ آيا آخر کار و يا اول کار با هم فرقی دارد؟ ما بايد در راستای خدمت به مردم، عدالت و آبادانی حرکت کنيم و تلاش کنيم.

رييس‌جمهور با بيان اينکه «می‌گويند باهات برخورد می‌کنيم»، اظهار کرد: برخورد کنيد؛ شما عددی نيستيد در برابر ملت که بخواهيد برخورد کنيد. ملت ايران هيچگاه در برابر ابرقدرت‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم اين کار را می‌کند و شما که کسی نيستيد. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنيم ديگر جايی در بين ملت ايران نخواهيد داشت.

احمدی‌نژاد با بيان اينکه "ما بايد ايرانی ولايی و آرمانی را بسازيم و در راستای پيشرفت حرکت کنيم و پرچم توحيد و عدالت از سوی مردم ايران همواره برافراشته باشد، وگرنه قدرت‌های فاسد همه را خواهند بلعيد"، افزود: جهانيان منتظر الگو هستند، به دنبال نقطه اتکا هستند و بايد ايران نقطه اتکا باشد.

وی در بخشی از سخنان خود خطاب به دشمنان گفت: شما هر کاری در برابر ملت ايران کرديد شکست خورديد و شما و دنباله‌های فاسدتان در داخل کشور نمی‌توانيد جلوی حرکت ملت ايران را بگيريد. بايد با کار و تلاش و وحدت ايران را بسازيم. ملت ايران از حقوق خود عبور نخواهد کرد و بر حقوق خود پافشاری خواهد کرد و شما را به زباله‌دانی می‌فرستد.

رييس‌جمهور با تاکيد بر اينکه "ما در ابتدای راه هستيم"، گفت: هرجا ديديد وارد شديم تا کاری بکنيم و جيغ‌ها بالا رفت، بدانيد که دارد حق و عدالتی احيا می‌شود.

احمدی نژاد در ادامه با بيان اينکه "اين ملت چندين هزار سال تاريخ دارد و حوادث زيادی را از سر گذرانده است و دشمنان اين ملت آمده‌اند و رفته‌اند و به زباله‌دانی پيوسته‌اند و اين ملت مانده است"، اظهار کرد: ما به وجود ملت ايران افتخار می‌کنيم.