به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، تیر ۱۸، ۱۳۹۳

جواد کريمی قدوسی به نقل از علی خامنه‌ای:

خاتمی ياغی است و فضا نبايد برای او امن شود
جواد کريمی قدوسی نماينده عضو «جبهه پايداری» بخش‌هايی از سخنان چندی پيش علی خامنه‌ای در جمع گروهی از نمايندگان عليه ميرحسين موسوی٬ مهدی کروبی و محمد خاتمی را فاش کرد.
آقای کريمی قدوسی شامگاه پنجشنبه (پنجم تير) در همايش «مرزبانی فرهنگی» در مشهد بی‌آ‌نکه به نام علی خامنه‌ای اشاره کند٬ به نقل برخی از سخنان وی در اين جلسه پرداخته است.
علی خامنه‌ای ۲۶ خرداد ماه امسال با ۱۲ نماينده که همگی آنها عضو فراکسيون «شاهد» مجلس هستند ديداری خصوصی داشت که هيچ خبری از جزئيات آن منتشر نشده است.
با گذشت بيش از يک هفته از زمان انجام اين ديدار٬ کريمی قدوسی جزئيات مهمی از اين جلسه را فاش کرده است.
وی گفته در اين جلسه چند نماينده مجلس که فرزند شهيد نيز هستند سخنرانی کرده‌اند. يکی از اين افراد علی مطهری بوده که بر ضرورت رفع حصر رهبران جنبش سبز تاکيد کرده است.
کريمی قدوسی افزوده مطهری در اين جلسه خطاب به خامنه‌ای گفته «به مصلحت نيست که سران فتنه در حبس باقی بمانند زيرا اگر در حصر بميرند برای نظام هزينه زيادی دارد.»
به گفته اين نماينده مجلس٬ رهبر نيز در پاسخ به مطهری چنين اظهار کرده که «پدر شما {مرتضی مطهری} را ضد انقلاب شهيد نکرد و انقلابيونی شهيد کردند که خود را در جايگاه حق می‌دانستد.»
اين عضو «جبهه پايداری» ادامه داده همچنين اضافه کرده «اگر اين اتفاقات {وقايع سال ۸۸} در زمان امام می افتاد ايشان برخورد بسيار قوی تری می‌کرد و اگر محاکمه‌ای صورت گرفته بود حکمی صادر می‌شد که هيچ کدام از شما تحمل شنيدنش را نداشتيد.»
جواد کريمی قدوسی گفته که رهبر در بخش ديگری از سخنان خود گفته که «محمد خاتمی ياغی و طغيانگر نسبت به انقلاب است و بايد رسانه‌ها، اصولگرايان و نخبگان نسبت به ايشان موضع گيری کنند.»
اين عضو «جبهه پايداری» همچنين اضافه کرده که رهبر جمهوری اسلامی در اين جلسه خواسته فضا برای محمد خاتمی «امن» نشود٬ چرا که وی از «عناصر اصلی فتنه» است.
توضیح: این خبر مربوط به بخش اخبار «ويژه» سایت دیگربان است که ششم تیر ماه تهیه و تنظیم شده بود و پس از درخواست ۱۰ نماینده مجلس مبنی بر اعمال محدودیت‌ها علیه خاتمی در دسترس عموم قرار گرفته است.
دیگربان