به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۹۷

تجمع ۲۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در مقابل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز

معترضان سفره خالی انداختند
از صبح امروز، حدود ۲۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج با انداختن یک سفره خالی نمادین در مقابل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز، در اعتراض به عدم برآورده‌شدن معوقات مزدی و دیگر مطالباتشان، تجمعی برگذار کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، از ۸ صبح امروز حدود ۲۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در مقابل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز تجمعی برگزار کرده‌اند.
قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی استان البرز) در همین رابطه به ایلنا، گفت: از صبح که تجمع آغاز شده، کسی از سازمان پیش تجمع‌کنندگان نیامده است. به‌رغم حضور کارمندان سازمان همیاری در ساختمان سازمان، در به روی تجمع‌کنندگان بسته‌ است.
وی در رابطه با تجمع هفته گذشته کارکنان بیمارستان در مقابل سازمان همیاری، اظهار داشت: دفعه قبل رییس سازمان همیاری وعده‌هایی به کارکنان بیمارستان مبنی بر تسویه مطالبات در اواسط این هفته داد. اما کارکنان بیمارستان مدت‌هاست که چنین وعده‌هایی را شنیده‌اند و عمل مثبتی در راستای اجرای آنها از مسئولان مربوطه شاهد نبوده‌اند. تجمع امروز نیز ناشی از ناامیدی در برآورده شدن چنین مطالباتی است.
طاهری ادامه داد: مطالبات ما همچنان همان مطالبات دفعه پیش است: تسویه معوقات مزدی بین ۵ الی ۱۰ ماه کارکنان بیمارستان، احیای بیمارستان و ثبات و قوام فعالیت آن که به نام امام خمینی مزین است، و حضور یک الی دو نماینده از طرف کارکنان بیمارستان جهت نظارت و مشارکت در تصمیم‌گیری، در هیئت امنایی که برای اداره امور بیمارستان قرار است، تشکیل شود.
وی اشاره کرد: امروز، تجمع‌کنندگان در اعتراض به این وضعیت نابسامان که معیشت‌شان را دچار آسیب کرده، سفره خالی در مقابل سازمان همیاری پهن کردند.
وی سپس در توضیح مسائلی که این بیمارستان طی بیش از یک‌دهه اخیر پشت سر گذرانده، گفت: در اساسنامه این بیمارستان آمده که ۳۵ درصد از درآمد آن باید صرف محرومان (استان البرز) شود. این بیمارستان در سال ۸۵ نیز قرار بود فروخته شود اما خانواده شهدای جنگ، با این عمل مخالفت کردند. اینگونه کشمکش‌ها از آن زمان تاکنون ادامه داشته است. متاسفانه عده‌ای سودجو هستند که در پی ایجاد ورشکستگی ساختگی برای این بیمارستان هستند.
نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی استان البرز در پایان، خاطرنشان کرد: علاوه بر معوقات مزدی یادشده کارکنان، پزشکان این بیمارستان نیز دوسال است که دستمزدشان پرداخت نشده است.