به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۹۲

آیت الله علم الهدی : "هر چه غیراسلامی است باید نابود شود"

"بی حجابی" بزرگترین نماد "ضداسلامی" است
آیت الله احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های امروز نماز عید فطر این شهر "بی حجابی" را بزرگترین نماد "ضداسلامی"، "ضددینی" و "ضداعتدالی" توصیف کرد و خواستار برخورد شدید با آن شد.
آیت الله علم الهدی در جای دیگری از سخنانش با استناد به اظهارات آیت الله خامنه ای در مراسم تنفیذ رییس جمهوری جدید گفت : "اسلام دین اعتدال است پس هر جریان غیر اسلامی جریانی غیرمعتدل است." با اتکا به همین سخن، آیت الله علم الهدی افزود : "هر چه غیر اسلام است باید از صحنۀ این جامعه براندازی شود." او همچنین گفت : کسانی که در دفاع از اسلام "امر به معروف و نهی از منکر می کنند اهل افراط نیستند، بلکه عین اسلام هستند."
امام جمعه مشهد سپس از حسن روحانی خواست که هر چه غیراسلامی است را در جامعه نابود کند. امام جمعه مشهد همچنین از دولت حسن روحانی خواست که قانون عفاف و حجاب را که در سال 1385 تصویب شده را به اجرا بگذارد. 
در اظهاراتی جداگانه آیت الله علی سعیدی امام جمعه قم ضمن اشاره تلویحی به مقاومت مردم علیه کسانی که تحت عنوان "امر به معروف و نهی از منکر" زنان و مردان را در ملاء عام مورد تعرض قرار می دهند، گفت : فضای جامعه باید برای آمران به معروف و ناهیان از منکر امن باشد و نه کسانی که علیه آنان دست به مقاومت می زنند.

رادیو فرانسه