به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، مرداد ۲۳، ۱۳۹۲

اطلاعیه ی نهضت مقاومت ملی ایران

بنیانگذار دکتر شاپور بختیار
National Movement of the Iranian Resistance
NAMIR
founded by Chapour Bachtiar

اطلاعیه 
اخیرا نوشته ای با عنوان «دوستداران زنده یاد شاپور بختیار» و نام نهضت مقاومت ملی ایران در زیرآن، از طریق فیس بوک «دوستداران زنده یاد شاپور بختیار» بگردش در آمده است. برای این نوشته اعلامیه ی یک سال پیش نهضت مقاومت ملی ایران به مناسبت سالگرد قتل دکتر بختیار، با حذف نیمی از آن و تغییر ارقام مربوط به سال ها، یعنی متنی از دو جهت مقلوب، آنهم بدون ذکر مأخذ، مورد استفاده قرار گرفته است.

 ۱- خوشبختانه دوستداران اصیل دکتر شاپور بختیار طیف وسیعی از مخالفین جمهوری اسلامی را تشکیل می دهند. این طیف سالهاست که دیگر منحصر به تشکیلات نهضت مقاومت ملی ایران و معدودی از یاران شاپور بختیار نیست و هر روز که از عمر نکبت بار رژیم اسلامی می گذرد، این طیف گسترش بیشتری می یابد.

اما، آن عده ازدوستداران واقعی زنده یاد شاپور بختیار که در نهضت عضویت ندارند، برای ابراز دوستی و اشاعه ی نظریات دوستانه ی خود، هیچگاه  نام نهضت مقاومت ملی ایران را در پای نوشته های خود بکار نبرده اند و نمی برند.

۲- آیا انتخاب یک بخش از بیانیه ی نهضت مقاومت ملی ایران- که یکسال پیش به مناسبت بیست و یکمین سالگرد قتل دکتر شاپور بختیار انتشار یافته است- آنهم با وارد آوردن تغییراتی در متن، و عبارت «دوستداران زنده یاد شاپور بختیار» در بالا و نام نهضت مقاومت ملی ایران در پائین آن، بطور طبیعی این شبهه را برای خواننده ایجاد نمی کند که: این دو یکی هستند؟ وآیا این کار به معنی جعل سندی از یک سازمان سیاسی نیست؟

با اظهار امیدواری به اینکه  یادآوری ما برای «دوستداران زنده یاد شاپور بختیار» مفید واقع شود، به اطلاع هموطنان گرامی و دوستداران دکتر شاپور بختیار می رسانیم که از این پس نیز، کلیه ی بیانیه ها، اطلاعیه ها و سایر مطالب رسمی ن.م.م.ا.،حتما در نشریه ی اینترنتی نهضت مقاومت ملی ایران انتشار می یابد.

ایران هرگز نخواهد مرد
نهضت مقاومت ملی ایران
۲۲  مرداد  ۱۳۹۲
۱۳  اوت  ۲۰۱۳