به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، مهر ۰۱، ۱۳۹۵

جدول قیمت آپارتمان های فروشی تمامی مناطق تهران

آپارتمان‌های ۷۰ تا ۸۰ متری در تهران چقدر می‌ارزند؟

 در سال‌های اخیر به دلایلی از جمله رکود اقتصادی و همچنین بالا بودن نرخ سود بانکی،  تقاضا در بازار مسکن کاهش یافت و به تبع آن سرمایه‌گذاری از سوی سازندگان مسکن نیز ریزش کرد. 

با این وجود مسئولان دولتی معتقدند با توجه به برخی سیاست‌های اتخاذ‌شده در حوزه اقتصاد کلان و بخش مسکن از جمله کاهش نرخ سود بانکی و افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن، در ماه‌های اخیر تقاضا در بخش مسکن تا حدودی تحریک شده  و می‌توان انتظار داشت با تداوم این شرایط و افزایش فروش واحدهای مسکونی تکمیل‌شده، به مرور ساخت و ساز نیزافزایش یابد و شاهد رونق همه‌جانبه در بخش مسکن باشیم.  

 از سوی دیگر معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اخیرا گفته است: اعمال سیاست های مثبت در اقتصاد کلان، کاهش نرخ سود بانکی و افزایش سقف تسهیلات، بخش مسکن را وارد دوره پیش رونق کرده است.

در همین حال، با نگاهی به فایل‌های مشاوران املاک در می‌یابیم که تغییرچندانی در قیمت واحدهای مسکونی فروشی نسبت به چند ماه‌ گذشته ایجاد نشده است. 

بر اساس این گزارش آپارتمان‌های ۷۰ تا ۸۰ متری از نوساز تا ۲۸ سال ساخت در پایتخت بین ۲۱۵ میلیون تومان تا ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند.

برهمین اساس،  در پایین جدول قیمت معاملات در حال انجام آپارتمان‌هایی با متراژ بالای ۷۰  ( ۸۰-۷۰) متری مناطق مختلف شهر تهران در پایان شهریور ماه ۹۵ است. 

این جدول نشان می‌دهد که می توان با ۲۱۵ میلیون تومان یک آپارتمان ۷۴ متری چندین ساله در میدان ولیعصر خریداری کرد، همچنین آپارتمان ۷۸ متری در پاسداران ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پارسینه