به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۹۵

عربستان میزبان تجزیه‌طلبان ایران در مراسم حج

سراسیمگی سکولار دموکراتها
احترام آزادی: روزنامه «عکاظ»، در گزارشی از سفر چند عضو گروهک‌های تجزیه طلب به عربستان خبر داده که از میزبانی عربستان برای مراسم حج تعریف و تمجید کرده‌اند.
رضا حسین بر و ناصر نبات زهی از حامیان رسانه‌ای تروریست‌های مورد حمایت عربستان در سیستان و بلوچستان، «جمال پورکریم»، از حامیان رسانه‌ای تجزیه طلبان کُرد، و یعقوب حر تستری از تجزیه طلبان عرب عناصری هستند که در این گزارش از آنها نام برده شده است.
سراسیمه گوید سخن پرگزاف 

در اطلاعیه ی سکولار دموکراتها آمده است که آقای رضا حسین بر که در گذشته عضو شبکهً سکولار ها بودند "اکنون چهار سال است که دیگر با این شبکه ارتباطی ندارند."
تصاویر زیر نشان می دهد که آقای رضا حسین بر در جلسات این شبکه در بوخوم و فرانکفورت شرکت داشته اند و ادعای "اکنون چهار سال است که دیگر با این شبکه ارتباطی ندارند" کذب محض است.

تصاویر دروغ  نمی گویند!

از چپ به راست: رضا حسين بر ـ کورش فرزين ـ اسماعيل خوئی ـ حسن اعتمادی ـ اسماعيل نوری علا 
در جلسه ی سکولار دموکراتها در بوخوم آلمان ــ  ۲۰۱۴ 
رضا حسین بر و حسن ماسالی در جلسه ی سکولار دموکراتها در فرانکفورت ــ آلمان ــ  ۲۰۱۵ 


متن اطلاعیه سکولار دموکراتها برای اطلاع خوانندگان محترم در زیر می آید.


اطلاعیه 

يکی از داوطلبان شرکت در چهارمين کنگرهء سکولار دموکرات های ايران، که به تقاضای خودشان عکس شان در بين شرکت کنندگان در سايت کنگره گذاشته شد، آقای رضا حسين بر بود که همه جا بعنوان رهبر حزب مردم بلوچستان فعاليت می کنند. ايشان که در گذشته عضو «شبکهء سکولارهای سبز ايران» بودند و اکنون چهار سال است که ديگر با اين شبکه ارتباطی ندارند، پس از شرکت در يک برنامهء تلويزيونی دربارهء شرکت شان در کنگره، بناگهان اعلام داشتند که به علت پيش آمدن يک «سفر کاری» نمی توانند در کنگره شرکت کنند. و امروز از طريق سايت «العربيه» خبر رسيد که ايشان برای انجام مناسک حج به عربستان سعودی رفته اند و برخی از مغرضان و حسودان نيز سفر کسی را که لابد بعنوان يک مسلمان سنی واجب الحج شده به سابقهء ايشان در ميان سکولارها ربط داده و در عين حال به دروغ ايشان را بعنوان معاون شبکه سکولارها معرفی کرده اند تا اعتماد مردم به سکولارها را سست کنند. حال، با توچه به اينکه اعتقاد به اديان تباينی با سکولار دموکرات بودن ندارد، و نيز با توجه به اينکه در حال حاضر سياست های ايران بر باد ده ولايت فقيه در تهران و اسلام سياسی تروريستی مورد حمايت عربستان، هر دو، با مواضع سکولار دموکرات ها تخالف دارند، بدينوسيله اعلام می داريم که شرکت در کنگرهء سکولار دموکرات های ايران، از جمله برای مسلمانانی که به جدائی مذهب از حکومت باور دارند، و در نتيجه حکومت های مذهبی مسلط بر ايران و عربستان را يکجا نفی می کنند، آزادانه و داوطلبانه اصورت می گيرد و اکنون هم اگر آقای حسين بر در اين سفر دچار خبط و خطای سياسی شده باشند يا بشوند، و يا دو دستگاه حکومتی مذهبی در ايران و عربستان بخواهند از سوابق ايشان در جمع سکولارها، عليه سکولارها استفاده کنند، نه تنها لطمه ای از اين بابت بر جنبش بزرگ و گسترندهء سکولار دموکراسی وارد نمی آيد، بلکه ما همچنان مجدانه به مبارزهء خود عليه حکومت های ارتجاعی - مذهبی - ايدئولوژيک ادامه خواهيم داد.


مصاحبه ای در مورد نحوه استقبال مقامات عربستان سعودی از تجزیه طلبان