به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، مرداد ۲۶، ۱۳۹۶

اسمال کوری هوادار ترامپ !- هپلی


عکس از سایت حزب سکولار دموکرات ایران
پروفسور اسمال با نهایت شجاعت می گوید:

«در تجربه ای که با اوباما داشتیم شکست و عقبگرد بود و لازم بود که عوض شود.»
او اوباما را مسبب تقویت جمهوری اسلامی می داند و این سرّ را عیان می سازد که برجام در اصل ترفندی بوده برای مسلح کردن جمهوری اسلامی به بمب اتمی. اگر کسی خواست این گفته را با سیاست نئوکان ها یکی بداند که نتیجه آن حمله به ایران است، اول به او بگویید که کان خودتی، سپس دست و پایش را ببندید و مجبورش کنید که اقلاً چهل و هشت ساعت لاینقطع به ویدیوهای اسمال گوش بدهد. اگر زنده ماند که خود داند، اگر هم نماند که چه بهتر.

این نامه در دفاع از اسمال کوری به دست ما رسیده که عیناً نقل می شود؛ بدیهی است قضاوت با خوانندگان خوهد بود :
حضور آقای هپلی
من ناچارم تأسف عمیق خود را درمورد همه ی شوخی های خصمانه ای که تا کنون نثار پرفسور اسمال کوری کرده اید ابراز دارم. از آوردن اسم واقعی وی برای حفظ آبرویش خودداری می کنم. احتیاجی هم نیست، چون وقتی نشانی فضل و کمالات ایشان را بدهم، همه این عنصر گرانقدر را خواهند شناخت و چهره ی نورانیش را در برابر خویش مصور خواهند دید.
بدون اغراق اگر در ایران یک مرد فاضل در ادبیات ، سیاست، جهان پولتیک و البته فیلمفارسی باشد فقط اسمال است و بس. خواهشمندم سخنان مرا حمل براغراق نفرمایید که برای گفته خود شاهد و سند دارم. اگر نبوغ ایشان تا به حال از چشم شما پنهان مانده است، به این دلیل است که هیچگاه به طور پیگیر کارهای ایشان را تعقیب نکرده اید و البته حسن نیتتان هم ضعیف عمل کرده.
شما فقط کافی است به مصاحبه ی چهاردهم نوامبر 2016 دکتر اسمال با پریسا ساعد گوش فرا دهید تا از کرده های خود احساس پشیمانی کنید و از ناکرده های خود احساس غبن نمایید و از شدت احساس گناه اقلاً چهار تا کله معلق بزنید.
فقط صدای بلندگوی دستگاهتان را تا حد امکان کم نگاه دارید چون فوران فضل و کمالات و دانش ایشان که در برنامه مانند کوه آتشفشان عمل می کند، می تواند به شنوایی شما لطمه وارد سازد. این مصاحبه بهترین گواه بر بی انصافی شماست.
بگویم که به این برنامه که پیش از انتخابات آمریکا برگزار گردیده، تا به حال توجه کافی نشده است. اگر شده بود، قوه ی پیش بینی و تجزیه و تحلیل ایشان همه سیاستمداران دنیا را انگشت به ... [کلمه پوشانده شد که بدآموزی نشده باشد. ویراستار] می کرد. از درایت و شجاعت او همین بس که هوادار انتخاب ترامپ است و صریحاً و با شجاعت می گوید که به ترامپ رأی می دهد.
فکر نکنید که این سخنان در حد حرفهای سال ۵۷ ایشان است که به خمینی رأی داد. تفاوت از زمین تا آسمان است. آمریکای ۲۰۱۶ کجا و ایران سال ۱۳۵۷ کجا. اگر نادانی چنینن مقایسه ای نمود و جسارت کرد که این بابا همیشه از این چرندیات می گوید، به او صریحاً بگویید که غلط زیادی نکند و اگر کرد، محکم به دهانش بکوبید که رب و ربش را یاد کند.
پروفسور اسمال با نهایت شجاعت می گوید: «در تجربه ای که با اوباما داشتیم شکست و عقبگرد بود و لازم بود که عوض شود.» او اوباما را مسبب تقویت جمهوری اسلامی می داند و این سر را عیان می سازد که برجام در اصل ترفندی بوده برای مسلح کردن جمهوری اسلامی به بمب اتمی. اگر کسی خواست این گفته را با سیاست نئوکان ها یکی بداند که نتیجه آن حمله به ایران است، اول به او بگویید که کان خودتی، سپس دست و پایش را ببندید و مجبورش کنید که اقلاً چهل و هشت ساعت لاینقطع به ویدیوهای اسمال گوش بدهد. اگر زنده ماند که خود داند، اگر هم نماند که چه بهتر.
شما کسی را اسمال کوری لقب می دهید که چنین با بینایی و شفافیت اوضاع جهان را تجزیه و تحلیل می کنید؟ کمی انصاف و مروت هم چیز خوبی است. اگر استاد کور است، بقیه چه هستند؟ اگر نام خانوادگی بینا توسط هنرمند محترم خانم سیما بینا اشغال نشده بود، این نام زیبا باید حتماً به استاد اختصاص پیدا میکرد. حالا که شده میتوانیم ایشان را اسمال چهاربینا یا لااقل دوبینا بخوانیم که مختصری جبران مافات کرده باشیم.
ایشان شخصیتی جهانی هستند و فقط متعلق به ایرانیان نیستند. پروفسور غصه فرودستان آمریکا را نیز می خورد که با روی کار آمدن ترامپ و رفقای میلیونرش وضعشان بهبود خواهد یافت. اگر از سیاست مهاجرپذیری مسلمانان به آمریکا انتقاد می کند، به دلیل خوشرقصی نیست، برای این است که ایرانیان و دیگر مسلمانان ناچار گردند که در مملکت خود بمانند و مبارزه کنند، نه اینکه زود راه بیفتند بیایند ینگه دنیا، برای خودشان یللی بزنند. اگر استاد خودش عازم شده، دلایلی دارد که به کسی مربوط نیست.
اگر هم می فرمایند آدم امنیت ندارد که شب به کلوبی برود و یکهو می آیند آدم را به گلوله می بندند، غصه ی شب زنده داران را می خورند، وگرنه خود ایشان بعد از مبارزات روزمره نای این را ندارند که به کلوب بروند. در درایت ایشان شک نکنید که فقط جهالت خود را اثبات کرده اید.
از یاد نبرید که اگر پشتیبانی ایشان نبود، ترامپ باید خواب کاخ سفید را می دید. چنین دانشمندی که در آمریکا قدرش را می دانند، از ذخایر ملی ماست ولی متأسفانه قدرش را نمی دانیم و شما آقای هپلی در این زمینه مسئولید.
من بیش از این از حقانیت و کفایت این دانشمند محترم و کاشف سکولاریسم سبز چیزی نمی گویم ولی امیدوارم با دیدن نتایج انتخاب شدن ترامپ و شنیدن این مصاحبه متنبه شده باشید و بیخود پاپی ایشان نشوید و آبروی خود را بیش از این نبرید. در ضمن توصیه می کنم که از همین حالا در راه جبران ژاژخایی های گذشته ی خود، بکوشید، وگرنه از حلقه ی اعتبار اپوزیسیون بیرون رانده خواهید شد و کسی هم به شما چلوکباب نخواهد داد.
فری سکولار پیشه


2017 Aug 15th Tue - سه شنبه، 24 مرداد 1396


مصاحبه چهاردهم نوامبر 2016 دکتر اسماعیل نوری علا با پریسا ساعد

برگرفته از ایران لیبرال

عکس از سایت حزب سکولار دموکرات ایران
شهریور  ۱۳۹۵
http://seculardemocrat.org/?p=1902