به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، شهریور ۱۱، ۱۳۹۹

حمله ترامپ به کامالا و مقدمه‌چینی به منظور نامزدی ایوانکا برای ریاست جمهوری آمریکا

 دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا شامگاه جمعه 28 اوت 2020 به وقت محلی کشورش ضمن ابراز آرزو برای تصدی یک زن در مقام ریاست جمهوری آمریکا، گفت او اما نمی‌خواهد که سناتور کامالا هریس به عنوان رئیس جمهوری کشورش باشد.


به گزارش خبرگزاری‌ها دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا شامگاه جمعه ضمن حمله به سناتور کامالا هریس و به باد مسخره گرفتن او، گفت: او کیه.. آیا زیباست؟ همزمان با این گفته‌های ترامپ هوادارانش نیز سناتور کامالا هریس را «هو» کردند.

او طی کمپین انتخاباتی‌اش در فرودگاه منچستر ایالت نیوهمپشایر آمریکا شامگاه جمعه به انتقاد از کامالا هریس و مسخره کردن او پرداخت.

ترامپ بار دیگر کامالا هریس را به خاطر کسب تنها %15 از حمایت‌ها به نفع دمکرات‌ها، در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری مسخره کرد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین کامالا هریس را به خاطر ترک رقابت‌های انتخاباتی 2019 و حتی قبل از آغاز انتخابات مقدماتی مسخره کرد و گفت:« از رقابت‌ها خارج شده بود زیرا که هیچ‌ رایی بدست نمی‌آورد! و احتمالا این رئیس جمهوری شما خواهد بود؟ که این را فکر نکنم».

ترامپ در ادامه ضمن استقبال از ایده رسیدن یک زن به مقام ریاست جمهوری آمریکا، اما گفت که او باید اعتماد مردم آمریکا را کسب کند.

ترامپ افزود:« شما می‌دانید که من می‌خواهم زنی را نیز در مقام ریاست جمهوری آمریکا ببینم اما نمی خواهم زنی را ببینم که شایسته نباشد و به شیوه‌ او(کامالا) رفتار کند».

هنگامی که ترامپ سخن از ایده اولین زن رئیس جمهوری آمریکا به میان آورد همه هواداران او شعار دادند که ترامپ در پاسخ گفت:« آنها می‌گویند، ایوانکا را می‌خواهیم.. من آنها را ملامت نمی‌کنم».

العربیه