به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، شهریور ۱۶، ۱۴۰۱

زشت ترین زن های جمهوری اسلامی، فرزانه روستایی

 مردم ایران درگیر نبردی بی امان با ارتجاع سیاه و یک حکومت آخوندی هستند که با سرعتی حیرت آور مشغول غارت ذخائر ارزی و درآمدهای نفت و گاز کشورند. نبردی که در اولین نگاه غیر عادلانه به نظر می رسد، اما وقتی خوب واکاوی می شود شاهدیم که ایرانیان با استفاده از یک اینترنت کم سرعت و محدود، با افشاگری و خبر رسانی بی امان و با دابسمش هایی که به پایان نمی رسد مانند موریانه به جان نظام آخوندی چپاولگر افتاده و ذره ذره دارند آن را از درون تهی می کنند.

کنسرت هماهنگ صدا و سیما، هیات های عزاداری، روضه خوانی ها، دکل های نفتی که گم می شوند، اختلاس های بزرگ در فولاد مبارکه، دزدی از بانک ها و بورس و هولدینگ هایی که مشغول غارت ملی هستند همگی حلقه های یک زنجیر واحد هستند که مردم ایران به اسارت درآورده اند. الهام چرخنده این زنجیره لعنتی را تطهیر و روغن کاری، و زینب سلیمانی آن را به سرشاخه های حزب الله وصل می کند تا غارت کشور بی خطرتر صورت بگیرد.

تاریخ تحولات معاصر اروپا نشان داده است هر آنچه از دستگاه سرکوب و تبلیغات و مغز شویی که مردم امروز ایران با امثال الهام چرخنده و زینب سلیمانی و گشت ارشاد با آن مواجه هستند قبلا در دیگر کشورها و با شکل و محتوایی متفاوت تجربه شده است. همانطور که سوسیالیسم بازی نتوانست به ماندگاری حاکمان سیاسی رژیم های فاسد و دروغگوی کمونیست اروپای شرقی کمک کند، بی شک شیعه بازی و راهپیمایی دو میلیونی اربعین نیز به کار ماندن این نظام نخواهد آمد که هیچ جای سالمی ندارد.

گویا