به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، آذر ۱۶، ۱۴۰۱

خواهر علی خامنه‌ای با انتشار نامه‌ای از برادر خود اعلام برائت کرد

 برادرم صدای مردم ایران را نمی‌شنود و به نادرستی صدای مزدوران و جیره خوارانش را صدای مردم ایران‌ می‌شمارد

منوتو - بدری حسینی خامنه‌ای، خواهر علی خامنه‌ای با انتشار نامه‌ای که در حساب توییتری فرزندش صورت گرفته از برادر خود اعلام برائت کرد.

او در این نامه نوشت: مادران بسیاری در طول چهار دهه گذشته داغدار شدند. مناسب دیدم که همراه با برائت جستن از برادرم، مراتب همدردی خود را با همه مادران عزادار جنايات رژيم جمهوری اسلامی، از زمان خمینی تا دوران کنونی خلافت مستبدانه علی خامنه ای، اعلام دارم.

او در بخش دیگری از این نامه نوشت: برادرم صدای مردم ایران را نمی‌شنود و به نادرستی صدای مزدوران و جیره خوارانش را صدای مردم ایران‌ می‌شمارد و آنچه برازنده خودش می‌باشد را به مردم غیور و ستمدیده ایران اطلاق می‌کند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

به نام پروردگار یکتا

از دست دادن فرزند و دوری از فرزند، اندوهی بزرگ برای هر مادر است. مادران بسياری در طول چهار دهه گذشته داغدار شدند. مناسب دیدم که همراه با برائت جستن از برادرم، مراتب همدردی خود را با همه مادران عزادار جنایات رژیم جمهوری اسلامی، از زمان خمینی تا دوران کنونی خلافت مستبدانه علی خامنه‌ای، اعلام دارم. من نيز چون همه مادران عزادار ایرانی در غم دوری از فرزندم هستم.

وقتی که دختر من را با خشونت دستگیر می‌کنند، مشخص است که هزاران برابر خشونت بر دختران و پسران مظلوم دیگران اعمال می‌‌دارند.

مخالفت و مبارزه خانواده ما با این نظام جنایتکار تنها چند ماه پس از انقلاب شروع شد، چرا که جنایات این نظام و سرکوب هر صدای مخالف و زندانی‌کردن فرهيخته‌ترین و دلسوزترین جوانان این سرزمین و شدیدترین شکنجه‌ها و اعدام‌های وسیع از همان ابتدا شروع شد.