به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، بهمن ۲۳، ۱۳۹۷

توئیت ترامپ در سالگرد انقلاب:

چهل سال فساد، سرکوب و ترور توسط رژیم ایران؛ 
مردم شایسته آینده روشن‌تری هستند 
رئیس جمهوری آمریکا می گوید که در چهار دهه گذشته، کارنامه رژیم ایران فساد، سرکوب و ترور بوده است.
پرزیدنت دونالد ترامپ در توئیتر خود نوشت: ۴۰ سال فساد. ۴۰ سال سرکوب. ۴۰ سال ترور. رژیم ایران فقط موجب #چهل_سال_شکست شده است. مردم ایران که مدتها است رنج برده‌اند، شایسته آینده روشن‌تری هستند.

پیشتر، مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز در توئیتی نوشت که رژیم ایران در چهار دهه گذشته دستاوردی جز شکست و وعده های عمل نشده نداشته است.
جان بولتون روز دوشنبه ۲۲ بهمن همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی ایران در توئیتر نوشت: «بعد از ۴۰ سال، جمهوری اسلامی ایران در عمل به وعده هایش برای پاسداری و دفاع از حقوق شهروندان خودش ناکام بوده است.»
وی افزود: «سالگرد چهل سالگی رژیم ایران فقط نشان دهنده چهار دهه شکست و عمل نکردن به وعده ها بوده است.»

آقای بولتون در پیام دیگر در توئیتر نوشت: «⁧ #چهل_سال_شکست⁩ بوده است. اکنون انتخاب با ⁧ #رژیم_ایران⁩ است تا رفتارش را عوض کند، و نهایتا انتخاب با ⁧ #مردم_ایران⁩ است تا مسیر کشورشان را تعیین کنند. #ایالات_متحده⁩ از اراده ملت ایران حمایت می‌کند و پشتیبان آنهاست تا اطمینان حاصل کند که صدایشان شنیده می شود.»

پیشتر مایک پمپئو با هشتگ های #40YearsofFailure #چهل_سال_شکست هم نوشت: «آیت الله خمینی در سال ۱۹۷۹ وعده خوشبختی در آینده را به مردم ایران فروخت، چهل سال بعد، رژیم فاسد ایران، جز عهدی شکسته، چیزی برای ارائه ندارد.»

صدای آمریکا