به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، اسفند ۰۶، ۱۳۹۰

اسماعیل احمدی‌ مقدم، فرمانده نیروی انتظامی،
حضور ۸۵ هزار بسیجی برای «تأمین امنیت» انتخابات مجلس نهم
نیروی انتظامی ایران می‌گوید آمادگی کامل دارد تا با مشارکت «۸۵ هزار» نیروی بسیج، امنیت انتخابات مجلس نهم را تأمین کند. این هشدار در حالی داده شده است که بسیاری از اصلاح‌طلبان و مخالفان حکومت جمهوری اسلامی شرکت در این انتخابات را تحریم کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، اسماعیل احمدی‌ مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، روز جمعه با اظهار این ‌که پلیس «برای درگیری‌های احتمالی» در حوزه‌های انتخابات آمادگی کامل دارد، گفت: «برای تأمین انتخابات، علاوه بر مأموران انتظامی، ۸۵ هزار نیروی بسیج نیز مشارکت دارند.»
وی که در کرمان این سخنان را بیان می‌کرد افزود: «نیروی انتظامی با افرادی که قصد ایجاد آشوب و بحران داشته باشند، قاطعانه برخورد می‌کند.»
ار عین حال شورای هماهنگی راه سبز امید نیز در بیانیه‌ای از مردم ایران خواسته است تا دوازدهم اسفندماه، روز برگذاری انتخابات مجلس نهم، به نشانه «همبستگی با رهبران زندانی جنبش سبز»، همراه خانواده خود در خانه بمانند.
اين شورا همچنين از مردم خواسته است که يک روز پیش از انتخابات برای آگاهی دادن به دیگران در مورد انتخابات به گفته این شورا «نمايشی» مجلس، در اماکن عمومی حضور پيدا کنند.