به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، مرداد ۱۸، ۱۳۹۳

جادو

 سارا نائینی 



ترانه جادو
(ویدئو)

ای گمشده در رویا جادو کن و پیدا شو

من تشنه ی دیدارم آغوش مهیا شو



جادو کن و پیدا شو تا شب منو نشناسه

این از تو شکستن نیست این اوج یه احساسه



وقتی همه چی اینجا بی رنگ و غم انگیزه

دنیای من بی تو تکرار یه پائیزه



جادو

ترانه جادو
آهنگساز: رضا روحانی
خواننده: سارا نائینی
شعر: سعید امیراصلانی
عکس: مهرداد امیدی

جادو
ای گمشده در رویا جادو کن و پیدا شو
من تشنه ی دیدارم آغوش مهیا شو

جادو کن و پیدا شو تا شب منو نشناسه
این از تو شکستن نیست این اوج یه احساسه

وقتی همه چی اینجا بی رنگ و غم انگیزه
دنیای من بی تو تکرار یه پائیزه

از شوق تو سرشارم با یاد تو آوازم
پیدا شو که دنیامو با دست تو می سازم

ای گمشده در رویا جادو کن و پیدا شو
من تشنه ی دیدارم آغوش مهیا شو

وقتی تو ازم دوری هر لحظه چه بی رحمه
تنها دل یک عاشق حال منو می فهمه

تردید نکن از عشق تردید نکن از ما
جادو کن و پیدا شو ای گمشده در رویا