به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۹۵

کشته شدن جوانان ایرانی در سوریه، اسب سواری دختر اسد در تهران!

دختربشار اسد به نام «زین‌الشام بشار» سوارکار ماهری است.

پس از آغاز قیام مردمی در سوریه و دخالت نظامی ایران در این کشور، روزانه ده‌ها جوان ایرانی، افغان، پاکستانی و لبنانی در سوریه جان خود را از دست می‌دهند تا حکومت بشار اسد بتواند در برابر تروریست‌های اسلام‌گرای تکفیری مقاومت کنند. اما این تنها یک‌سوی ماجراست، سوی دیگر آن کشته و زخمی و آواره شدن صدها هزار کودک و خانواده سوری در جنگ ویران‌گر سوریه است. 
حال منابع خبری گزارش داده‌اند دختر بشار اسد با خاطری آسوده به تهران آمده تا در مسابقات اسب سواری بین المللی تهران شرکت کند!

در همین خصوص محمد کاظمیان، دبیر فدراسیون سوارکاری ایران به ایسنا گفته است که «دختر بشار اسد هم سوارکاری باهوش بود و به ویژه سر پیچ‌ها با مهارت خاصی کارش را انجام می داد؛ او بسیار نترس و خوب سوارکاری کرد.»

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دارای سه فرزند است که تنها دخترش به نام «زین‌الشام بشار» که سوارکار ماهری است در رقابت‌های بین‌المللی تهران حضور داشته است. او هم‌چنین دو فرزند دیگر به نام‌های «حافظ» و «کریم» دارد.

کاظمیان هم‌چنین ضمن رد شایعات مبنی بر عدم حضور دختر بشار اسد در تهران گفت: «او در این مسابقات شرکت داشت و توانست به مقام قهرمانی در بخش نونهالان هم برسد. جدای از مسائل سیاسی باید بگویم که او یک سوارکار خوب است و می تواند برای نونهالان ایران یک الگو باشد.»