به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، تیر ۲۹، ۱۳۹۵

یادداشت شماره ۶۹۶ ـ هوشنگ طالع


« گوش نمی‌کنید به حرف من » ؟!

سرانجام مردم کرمانشاه که از این همه وعده و دروغ جانشان به لب رسیده است ، سخنان آقای حسن روحانی رییس جمهور اسلامی را بریدند و با « هو » و سروصدا ، جلو‌گیر سخن‌رانی شدند تا جایی که ایشان ناچار گردیدند ، بگویند : « گوش نمی‌کنید به حرف من  » .
راستی را ، چرا مردم باید به حرف‌های شما گوش کنند ؛ این حرف ها را بیش از ۳ سال است که بدون کم ترین عمل ، از زبان و دهان شما می‌شنوند ؟!
آقای رییس جمهور اسلامی : خودتان کلاهتان را قاضی کنید ؛ آیا از پیش انتخابات تا امروز ، جز وعده ، آن هم وعده های دروغ ، چیز دیگری تحویل مردم داده‌ شده است  ؟ که امروز پس از گذشت بیش از 3 سال ، مردم ما باید « خموش و با کمال دقت »  به سخنان شما گوش دهند ؟
به مردم نگویید که با « شعر و شعار » کارها درست نمی شود ! این شما هستید که از آغاز « شعر و شعار » تحویل مردم داده‌اید ؟!  مگر قرار نبود که « هم چرخ سانتریفوژ بچرخد و هم چرخ معیشت مردم » ؟ یک سال است که     « چرخ سانتریفوژ » ‌از کار افتاده است و « چرخ معیشت مردم » نیز لنگ‌تر و لنگ‌تر شده است !
به جای 100 روز که در آغاز به مردم وعده دادید ، بیش از « هزار و 100روز » گذشته است و هر روز ، « سفره‌ی مردم » کوچه و بازار ، تهی‌تر شده است و در برابر ، فساد و چپاول افزایش چشم‌گیر پیدا کرده است و حتا پای برادر شما یا مشاور ویژه جناب‌عالی یعنی آقای حسین فریدون هم به این فساد گسترده کشیده شده است ؛ اما شما حتا به خود زحمت ندادید به ظاهر هم که شده ،  از کارهای برادر خودتان تبری بجویید ؛ آن وقت می‌خواهید تا مردم در سکوت کامل به سخنان شما گوش کنند و با کف‌ و صلوات‌های پیاپی ، سخنان شما را تایید نمایند ؟! 
بسیاری از دیده‌بانان مسایل داخلی ، بر این باوراند که این آخرین سفر استانی رییس جمهور اسلامی محبوب بود والا ناچار خواهند بود تا خانواده‌ی معظم « حقوق‌های نجومی » را به عنوان « مردم » با خود به سفرهای استانی ببرند تا در سکوت کامل  ، هم‌راه با کف و صلوات ،‌ شنونده‌ی سخنان رییس جمهور محبوبشان باشند .
جناب آقای حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور محترم اسلامی ، باید بدانید که « پای دروغ لنگ است » و از همه مهم‌تر این که مردم ایران از گاه کهن تا به امروز ، براین باور بوده و هستند که : « دروغ‌گو دشمن خداست» .

سه شنبه 29 تیر 1395 ـ هوشنگ طالع