به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، فروردین ۰۷، ۱۳۹۶

درخواست سناتور جمهوری‌خواه ،مک‌کین، از ترامپ؛

توییت کردن را متوقف کن!
جان مک‌کین                         دونالد ترامپ 


به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه ای پی تی ان، نماینده جمهوری‌خواه سنای آمریکا گفت دونالد  ترامپ، رئیس جمهور این کشور، باید انتشار پیام‌ها و دیدگاه های خود را در حساب کاربریش در توییتر متوقف کند.
وی روز جمعه در نشستی در بروکسل -پایتخت بلژیک- در پاسخ به سئوال یکی از حضار مبنی بر این که چه توصیه‌هایی به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دارد؟ گفت: از دونالد ترامپ درخواست می‌کنم که اتهام‌زنی در صفحه توییتر را از جمله اتهام ضد باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، مبنی بر شنود مکالمات تلفنی وی در جریان تبلیغات انتخاباتی متوقف کند.
این سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی گفت توصیه من به دونالد ترامپ این است که از انتشار پیام در صفحه توییتر خودداری کند.
سناتور جان مک‌کین در پاسخ به سئوالی در خصوص این که دونالد ترامپ برای آن که به رئیس جمهوری کارآمد تبدیل بشود باید چه چیزهایی را یاد بگیرد؟ گفت: بنظر من اولین مساله این است که ترامپ بتواند نظر هر دو حزب عمده آمریکا را جلب کند. اولین توصیه من به دونالد ترامپ این است که اقداماتی را برای جلب نظر دموکرات‌ها انجام دهد. با شناخت برخی از رهبران دموکرات‌ها در آمریکا می توان نقاط مشترکی با آنها پیدا کرد.
وی افزود: نکته دوم که می خواهم به دونالد ترامپ توصیه کنم این است که باید به نظرات و دیدگاه‌های افراد بسیار باتجربه‌ای، که در تیم امنیت ملی خود جمع کرده است، گوش کند و راهبردی واقعی را برای مقابله با توسعه طلبی‌های روسیه، رفتار چین و بویژه مقابله با اقدامات در حوزه سایبری تدوین کند تا بتوانیم راهبردی داشته باشیم
سناتور آمریکایی با هدف تاکید بر روابط تیره خود با ترامپ گفت: از زمانی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده است، با وی دیدار و گفتگو نکرده‌ام.
منبع:باشگاه خبرنگاران