به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، دی ۱۰، ۱۳۹۱

رشاء، دختر عموی اسماء اسد، خطاب به همسر بشار: 
تصور کن سر فرزندت را بریده اند
صفحه فیس بوک "شبکه مسیحیان سوریه برای حمایت از انقلاب" ، نامه ای سرگشاده با عنوان "ای آنکه زمانی دختر عموی من بودی " منتشر کردند که در آن "رشاء الاخرس" دختر عموی خود یعنی اسماء همسر بشار اسد را درباره کشتار کودکان سوریه و سرنوشت تاریک خانواده وی پس از پیروزی انقلاب مورد خطاب قرار داده است.

"رشاء " از دختر عموی خود خواست رنج کودکان سوریه و احساس مادرانی که کودکان خود را از دست داده اند ، درک کند.
وی با انتقاد از سکوت اسماء اسد نسبت به قتل عام شهر "حلفایا" و رنج مردم سوریه به دلیل نیافتن نان و خوراک روزانه ، از وی پرسید :" آیا فرزندانت صبحانه شان را خورده اند؟ یا در فراهم کردن نان برای آنها مشکل داری ؟"
رشاء سپس افزود :"سر فرزندت را لمس کن ببین در جایش قرار دارد ؟ تصور کن سر فرزندت را بریده اند ، آن وقت چه احساسی خواهی داشت؟"
رشاء افزود :" خبر قتل عام حلفایا را نشنیدی گمان کنم مشغول فراهم کردن وسایل جشن تولد بودی و نمی دانی که مردم حمص هم اکنون به پناهنده و آواره تبدیل شده اند."

در این نامه وی در پایان خطاب به دختر عموی خود گفت :" روز پیروزی انقلاب مردم سوریه فرا خواهد رسید و خدا از شما انتقام خواهد گرفت ، در آن روز برای شما ناراحت نخواهم شد چرا که آینده تو دیگر مرا نگران نمی کند."

در همین حال برخی مخالفان رژیم سوریه در فیس بوک نو شته اند که بلایی بر سر اسماء همسر بشار اسد بیاورند که حسرت سرنوشت لیلا طرابلسی همسر بن علی و سوزان همسر حسنی مبارک به دلش خواهد ماند.