به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۴

علی سعیدی٬ نماینده علی خامنه‌ای در سپاه:

کسی که از یک طلبه٬ علامه می‌سازد٬ 
در راس خبرگان قرار بگیرد چه می‌کند؟

علی سعیدی٬ نماینده علی خامنه‌ای در سپاه گفته «کسی که از یک طلبه یک علامه می‌سازد اگر در راس مجلس خبرگان قرار گیرد چه کاری با انقلاب می‌کند و بنده واقعا نگران هستم.»
آقای سعیدی این مطلب را در کنایه آشکار به اکبر هاشمی رفسنجانی بیان کرده که چندی پیش از حسن خمینی با عنوان «علامه» یاد کرده بود.
هاشمی رفسنجانی٬ حسن خمینی و حسن روحانی سه نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند که حامیان خامنه‌ای رابطه خوبی با آنها ندارند.
علی سعیدی از جمله این افراد است که از سال‌های پیش به صف منتقدان این سه نفر پیوسته و همواره نسبت به قدرت گرفتن آن‌ها در جمهوری اسلامی اعلام نگرانی می‌کند.
وی در تازه‌ترین اظهارات خود بی‌آنکه از هاشمی٬ روحانی٬ خمینی و خاتمی نام ببرد گفته «امروز عده‌ای درصدد تکرار جریان فروپاشی شوروی در ایران اسلامی هستند.»
سعیدی افزوده «در تاریخ صدر اسلام برخی اعتدالیون و مستقل‌ها که ادعای فراجناحی داشتند بزرگ‌ترین ضربه را به امیرالمومنان زدند.»
این روحانی محافظه‌کار در بخش دیگری از سخنان خود گفته «اگر مجلس ما انقلابی باشد جلوی بسیاری از تمایلات برخی افراد را می‌تواند بگیرد٬ اما عده‌ای می‌خواهند مجلسی مانند مجلس ششم خلق کنند.»
به گفته وی «انقلاب سوسیالیستی شوروی یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های تاریخ معاصر بود و هر چند آمریکا را به گوشه راند٫ اما در ‌‌نهایت با نفوذ و توطئه نابود شد.»
به گفته وی «جرقه سقوط انقلاب روسیه از شعار همزیستی مسالمت‌آمیز با آمریکا آغاز شد.»
دیگربان