طبق این گزارش عملیات موشک باران کمپ لیبرتی چندین زخمی بر جای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد گفته است که موشکها از یک کامیون در منطقه‌ای در غرب بغداد به سوی کمپ لیبرتی شلیک شده است.
شورای ملی مقاومت ایران طی بیانیه‌ای اعلام کرد:« در این حمله موشکی، شماری از ساکنان کمپ لیبرتی مجروح شدند، اما خوشبختانه هیچ‌کس به‌شهادت نرسید» .
شورای ملی مقائمت ایران شبه‌نظامیان وابسته به جمهوری اسلامی ایران را مسئول این حمله دانست.
گفتنی است که در حمله موشکی به کمپ لیبرتی در اکتبر گذشته، 24 تن از اعضای مجاهدین کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.
العربیه.نت فارسی 



 اردوگاه مجاهدین در بغداد هدف خمپاره قرار گرفت 

اردوگاه "لیبرتی" پایگاه اعضای سازمان مجاهدین خلق در غرب بغداد

سخنگوی فرماندهی ارتش عراق با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که اردوگاه سازمان مجاهدین خلق ایران، موسوم به "لیبرتی"، در حومۀ بغداد هدف خمپاره قرار گرفت که در نتیجۀ آن شماری از غیرنظامیان عراقی زخمی شدند. "اردوگاه لیبرتی" پس از اشغال عراق در سال ۲۰۰۳ به ارتش آمریکا تعلق داشت.
سازمان مجاهدین خلق ایران در بیانیه ای که به همین مناسبت منتشر کرد، شمار زخمی شدگان را ۴۰ تن اعلام نمود. سخنگوی ارتش عراق تصریح می کند که حدود ٢٠ خمپاره از طریق یک کامیون در حومۀ غرب بغداد به روی اردوگاه مجاهدین خلق ایران شلیک شده است که در اثر آن شماری غیرنظامی عراقی زخمی شدند.

شورای ملی مقاومت ایران وابسته به سازمان مجاهدین در بیانیۀ جداگانه‌ای که به همین مناسبت منتشر کرده گفته است که در نتیجۀ اصابت خمپاره‌ها به اردوگاه این سازمان بیش از ۴۰ تن از ساکنان اردوگاه زخمی شدند. شورای ملی مقاومت ایران در بیانیه‌اش تصریح کرده است که بیش از ۵۰ خمپاره توسط سپاه قدس سپاه پاسداران ایران به روی اردوگاه مجاهدین خلق ایران شلیک شده است. همین منبع افزوده است که شماری از خمپاره ها به زمین‌های خارج از اردوگاه اصابت کرده‌اند. 

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود تصریح کرده است که بسیاری از شبه نظامیان شیعه مخالف سازمان مجاهدین خلق ایران در حومۀ غرب بغداد مستقر هستند. 
به گزارش سازمان ملل در اکتبر گذشته در نتیجۀ حمله‌ای مشابه علیه اردوگاه مجاهیدن خلق ایران در بغداد دست کم ۲۶ تن از اعضای این سازمان کشته شدند.
رادیو فرانسه 

 موشک باران کمپ لیبرتی را محکوم می کنیم
شامگاه امروز کمپ لیبرتی با دهها موشک مورد حمله جنایتکارانه قرار گرفت که در اثر این موشک باران تعدادی از مجاهدان ساکن در کمپ مجروح و بخشهایی از مراکز اسکان ساکنان به آتش کشیده شد.
نباید تردید کرد که این حمله به دستور خامنه ای و به وسیله گروههای مسلح وابسته به سپاه تروریستی قدس صورت گرفته است.
سازمان چریکهای فدایی خلق ایران این عملیات بزدلانه را شدیداً محکوم می کند و دولتهای عراق و آمریکا را مسئول امنیت ساکنان لیبرتی می داند.
ما خواستار پایان دادن به محاصره ظالمانه کمپ لیبرتی و تسریع در انتقال ساکنان هستیم.
سازمان چریکهای فدایی خلق ایران
دوشنبه 14 تیر 1395 _ 4 ژوئیه 2016